לאור יום: ערבי גנב רכב ‘הצלה’ בכפר חב”ד – ונתפס לאחר מרדף

בן מיעוטים מצפון הארץ נכנס בצהרים לחנות הפיצה בכפר חב"ד, גנב מפתחות של רכב 'הצלה' שהניח אברך ליטאי על השולחן - ונמלט • בתום מרדף של 'מתנדבים בכפר', יחד עם יחידת האופנועים של 'הצלה' נתפס הגנב עם הרכב בכביש 4
חיים טוויל
י"ד אב התשפ"ד / 18.08.2024 17:08

במהלך פעילות אבטחה של משפחות מבני ברק שבילו בכפר חב”ד, נכנס בסמוך לשעה 14:30 בצהריים בן מיעוטים מצפון הארץ לחנות הפיצה בכפר, גנב את מפתחות רכב חירום לתגובה מיידית של ‘הצלה’ שהונחו על השולחן, נכנס למכונית – ונמלט מהמקום.

מיד עם היוודע דבר הגניבה, הופעל מבצע חיפושים נרחב על ידי מתנדבי ‘הצלה’, ארגון ‘מתנדבים בכפר’ ומשטרת ישראל.

לאחר מרדף קצר, ובהכוונה של מוקד איתוראן וגישה מרחוק למצלמות הדרך, הרכב הנמלט אותר ונעצר על כביש גהה לכיוון צפון, כאשר הנהג שם את פעמיו לעבר יו”ש, אך נתפס בסיוע מתנדבי יחידת האופנועים של הארגון, עד להגעת המשטרה.

מנכ”ל הצלה, יעקב יוזעף, הודה לכל הגורמים שסייעו באיתור הרכב, ובמיוחד למתנדבים הנועזים שנרתמו למשימה. “אנו מדגישים את חשיבות שיתוף הפעולה בין ארגוני ההצלה והחירום השונים, אשר הוכיח את עצמו במקרה זה”.

יו”ר ‘מתנדבים בכפר’ מוישלה גוטמן קרא לכלל התושבים שלא להשאיר רכב מונע ללא נהג או מפתחות במקום גלוי, גם לא לרגע: “בלי קשר לתקופה המאתגרת שבה אנו מצויים, מדובר בסכנה של ממש. גם ילד יכול להיכנס לרכב ולהוביל חלילה לתאונה. סוף מעשה במחשבה תחילה. התנהגות נכונה מצילה חיים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות