כרמל: תוקע מקלות בגלגלים • וידר: נכון, לעצור הגניבות

עימות חריף במועצת העיר בני ברק בין יעקב וידר למנחם כרמל מ'עץ' • וידר: העסקנים חוששים שאפריע להם לגנוב כספי ציבור ומינו אותך בקומבינה ל'נציג האופוזיציה' בוועדות החשובות • כרמל הגן על ראש העיר ותקף: "אתה לא מתבייש? אתה מעכב תקציבים ומבזבז את הזמן שלנו בבתי משפט"
אריה ריבקינד
י"ד אב התשפ"ד / 18.08.2024 12:34

במהלך הישיבה האחרונה של מועצת העיר בני ברק העלה יעקב וידר, חבר מועצת העיר מטעם הליכוד, הצעה לשנות את הרכב הוועדות העירוניות, כפי שנדרש בחוק – ועל מנת שתתאפשר בקרה ופיקוח בוועדות החשובות בהן מתקבלות החלטות על נכסי ציבור יקרים, מאושרים תקציבים של מיליונים וממונים  בכירים.

לטענת וידר, הצבתו במהירות של מנחם כרמל, חבר מועצת העיר ויו”ר סיעת ‘עץ’ של ‘הפלג’,  כנציג האופוזיציה בכל הוועדות החשובות, נעשתה במטרה למנוע את חברותו של וידר בוועדות הללו: “עסקני העירייה חוששים מאוד שאני אפריע להם לגנוב את כספי התושבים”, אמר וידר, “ולכן מינו בקומבינה רקובה את מר כרמל ל’נציג האופוזיציה’ בכל הוועדות החשובות, בכדי שיוכלו לפעול בהן ככל העולה על רוחם וללא כל ‘הפרעה'”.

רק לאחרונה נחשפה ב’הארץ’, על ידי העיתונאי אהרון רבינוביץ’, הקלטה מדהימה בה חבר המועצה מנחם כרמל מודה ש”הם סגורים עם זייברט”, וכי סיעת עץ אף הייתה הראשונה שהודיעה על תמיכה בו במירוץ לראשות העיר.

בישיבת מועצת העיר האחרונה, ביקש מנחם כרמל לשאת דברים מהכתב, ובמשך יותר מרבע שעה תקף במילים חריפות את חבר המועצה וידר, והגן על ראש העירייה זייברט.

כרמל האשים את וידר, כי הוא “מעכב תקציבים, תוקע מקלות בגלגלים, ומבזבז את הזמן  בבתי משפט”.

וידר לא נותר חייב והתגאה בכך שהוא אכן פועל במטרה למנוע גניבת כספי ציבור ולהגן על הציבור, וכי אין בכוונתו לחדול מכך: “תודה על המחמאות. הוכחת עכשיו במשך יותר מעשר דקות שאני צודק בטענותיי, אתה לא אופוזיציה. במקום להצטרף אלי ולהיאבק בהתנהלות הרקובה של עסקני העירייה – אתה תוקף את מי שנאבק בהם?!”

צפו בעימות החריף.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות