אירוע חריג בגן החיות התנ”כי: תנין תקף ופצע קשה עובד שטיפל בו

חיים טוויל
|
י"ד אב התשפ"ד / 18.08.2024 11:13
המטפל בגן החיות בן 45 פונה לבית החולים במצב קשה, עם סימני נשיכה בגופו • מאבטח שהבחין בהתרחשות וחשש לחיי העובד, ירה בתנין – ובכך כפי הנראה הציל את חייו

אירוע חריג התרחש הבוקר (ראשון) בגן החיות התנ”כי בירושלים: תנין תקף את המטפל בן 45 – ופצע אותו באורח קשה.

כוחות הצלה העניקו לעובד טיפול רפואי במקום, ולאחריו הוא פונה לבית החולים הדסה עין כרם במצב בינוני, בהכרה מלאה, עם סימני נשיכה בגופו.

מאבטח שהבחין בהתרחשות ובשל חשש לחיי העובד, ירה בתנין – ובכך כפי הנראה הציל את חייו.

כוחות המשטרה החלו בחקירת נסיבות המקרה – שסווג כתאונת עבודה.

מהנהלת גן החיות התנ”כי נמסר: “האירוע התקיים במהלך פעילות שגרתית, והתרחש במתחם סגור ובשום שלב לא נשקפה סכנה לקהל המבקרים. אנו מתחקרים את האירוע ושולחים איחולי החלמה מהירים למטפל”.

אבירם זיילר, רופא מתנדב באיחוד הצלה: “לדברי חבריו הוא ננשך על ידי תנין במהלך עבודתו בגן החיות. הענקתי לו סיוע רפואי ראשוני תוך חילוצו מהכלוב של התנינים באלונקה טקטית שקיבלתי מאיחוד הצלה. לאחר הסיוע הראשוני בזירה הוא פונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים הדסה עין כרם”.

מהמרכז הרפואי הדסה נמסר: אל יחידת הטראומה בהדסה עין כרם פונה מטפל בן 45 מגן החיות התנ״כי, אשר ננשך על ידי תנין במהלך פעילות שגרתית.

פרופ׳ באלה מיקלוש, מנהל יחידת הטראומה בהדסה עין כרם, מעדכן כי עם הגיעו ליחידת הטראומה, אבחן הצוות פגיעות נרחבות על פני גופו והוא נלקח באופן מיידי לחדר הניתוח, עם צוות מנתחים רב תחומי. מצבו קשה.