שלושה נערי שוליים נעצרו במודיעין עלית: פרצו לחנויות בליל ט’ באב

צעיר בן 21 ושני נערים בני 13 ו-15 חשודים בסדרת התפרצויות לעסקים ברחבי העיר החרדית מודיעין עילית בליל תשעה באב • פרצו לבתי עסק של טלפונים וסופרים שכונתיים, בזזו וגנבו סחורה רבה וגם סכומי כסף גדולים
חיים טוויל
י"ד אב התשפ"ד / 18.08.2024 10:51

בפעילות של שוטרי תחנת מודיעין עילית נעצרה חוליית גנבים, המורכבת מצעיר בן 21 ונערים בני 13 ו-15 החשודים בסדרת התפרצויות לעסקים ברחבי העיר החרדית מודיעין עילית.

המעצר בוצע  לאחר שבליל תשעה באב התקבלו מספר דיווחים על התפרצויות לעסקים בעיר. עם קבלת התלונות, החלו חוקרי תחנת מודיעין עילית לבצע פעולות חקירה, תוך איסוף ממצאים מהזירות, על מנת להתחקות אחר החשודים.

מחומר החקירה עולה, כי מדובר על שני חשודים שהתפרצו לבתי עסק של טלפונים וסופרים שכונתיים. החשודים, על פי החשד, פרצו למספר עסקים, בזזו וגנבו סחורה רבה וגם סכומי כסף גדולים.

לאחר חקירה מאומצת של בלשי וחוקרי הנוער של תחנת מודיעין עילית, הצליחו החוקרים להגיע אל החשודים במעשה – בן 21 ושני נערים – נוער שוליים מתושבי העיר החרדית, אשר חשודים במעשי ההתפרצות והם נעצרו לחקירה.

בחיפוש בביתם של החשודים נתפסו סכומי כסף גדולים, קורקינט חשמלי גנוב ופריטים נוספים מחנות הטלפונים.

בסיום חקירתם, חשוד אחד שוחרר בתנאים מגבילים. ושני החשודים הנוספים שוחררו על ידי בימ”ש בתנאים מגבילים.

“משטרת ישראל פועלת במאבקה הנחוש והבלתי מתפשר כנגד עברייני רכוש המהווים איום לביטחונו ושלומו של האזרח הנורמטיבי ותמשיך לפעול להגברת תחושת הביטחון ומיצוי הדין עם העבריינים”, אומרים במשטרה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות