משאיות מובילות טילים: מנהרות הטרור של חיזבאללה נחשפות

הפעלת לחץ פסיכולוגי: בסרטון חדש של 4 וחצי דקות, חיזבאללה מציג את מנהרות הטרור שהקים בלבנון • בתיעודים נראים מחבלים נוסעים בכלי רכב שונים במנהרות רחבות וארוכות - והוצגה משאית שמוכנה לשיגור רקטות ארוכות טווח • על הקירות: תמונות של נסראללה, מורנייה וסולימאני
חרדים 10
י"ב אב התשפ"ד / 16.08.2024 12:50

ארגון הטרור חיזבאללה פרסם היום (שישי) סרטון בו הוא מציג סיור במתחם מנהרות הטרור שלו, כולל משאיות עם טילים מוכנים לשיגור.

השארתם פסולת בחוף? לא נעים: זה הקנס שאתם צפויים לשלם

מדובר בסרטון לוחמה פסיכולוגית שכולל איומים כלפי ישראל ותצוגת ‘העיר התחתית’ שבנה חיזבאללה מתחת לאדמה – כשברקע נשמעים מסרים מאיימים בקולו של  חסן נסראללה.

כמו כן, נראה שהמנהרות מצוידות, במחשבים ובאמצעי תאורה שונים המאפשרים את התנועה מתחת לקרקע. בהמשך הסרטון, נראה גג שנפתח לטובת משגר רקטות המכוון לירי.

המשאיות שמוצגות בסרטון חמושות בטילים מסוג ‘עימאד 4’, שביכולתם להגיע משטח לבנון לכל אזור בישראל.

מחבלי הארגון נראים בסרטון רוכבים על אופנועים לאורך המנהרות ואף שיירה של משאיות עם ציוד שעוברת בקלות במנהרה.

על קירות המנהרות מופיעות תמונות של מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה, מפקד כוח קודס קאסם סולימאני שחוסל, ועימאד מורנייה – מי ששימש בעבר כאחראי הצבאי בחיזבאללה וחוסל.

בנאום של נסראללה שנשמע בסרטון, הוא מזכיר שלארגון הטרור יש “טילים מדוייקים וטילים לא מדויקים” ויכולות מבצעיות – כאלה שמהווים לדבריו איום גדול על ישראל במקרה של מלחמה כוללת.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות