אזהרת התצפיתניות ששירתו ביו”ש: ה-‘7 באוקטובר’ הבא מעבר לפינה

אלפי  שב"חים חוצים בכל שבוע לשטח ישראל, מבלי שצה"ל מתערב • תצפיתניות ששירתו ביו"ש: "איך יכול להיות שבן אדם מתקרב לשטח מדינת ישראל ופשוט חוצה? עד היום אנחנו מעכלות את מה שראינו במשך שנתיים" • "זאת הקונספציה כי החומה לא שווה כלום"
חרדים 10
י"ב אב התשפ"ד / 16.08.2024 11:20

תצפיתניות ששירתו ביהודה ושומרון אומרות כי בצה”ל לא הפיקו לקחים מהשבעה באוקטובר ומתריעות מתרחיש אימים נוסף.

מטורף מה שמחכה לכם בירושלים בבין הזמנים: איך תדעו? תקפצו

בראיון לישי פורת בחדשות 13, אומרות נועה ועופרי: “דבר לא השתנה מ-7 באוקטובר. עד היום אנחנו מעכלות את מה שראינו במשך שנתיים”.

לדבריהן, אלפי פלסטינים מתקרבים לגדר וצה”ל לא עשה דבר. “אנחנו מתחילות לראות נחיל מאוד מאוד גדול של אנשים שמתקרב לגדר…. אלפי איש – וזה רק מחור אחד בגדר. יש המון פריצות בגדר, באישון לילה חודרים אלפי איש, אולי חלקם הולכים לעבודה כל השאר אין לנו מושג מה הם עושים פה.

“אני חושבת שמה שקורה היום בבת חפר הוא תוצאה של מה שקרה בשירות שלנו. איך יכול להיות שבן אדם מתקרב לשטח מדינת ישראל ופשוט חוצה ואיתו חוצה כל המשפחה שלו? הם היו יכולים לעשות מה שהם רוצים.

“התרענו ואמרנו וישבנו שם במשך שנתיים. הגעתי למילואים בשמיני באוקטובר. כמה ימים לפני השבעה באוקטובר הוצבה שם חומה. זאת הקונספציה, כי החומה לא שווה כלום. הפחד הוא מה קורה מאחורי החומה”.

על חטיפת התצפיתניות בשבעה באוקטובר, הן מספרות: “זה היה רגע שהרגשתי שלוקחים לי פיסה מהלב. מה עוצר אותם מלבוא לפגוע בי במשפחה שלי להתקדם טיפה ולהגיע ללב ליבה של מדינת ישראל ואנחנו מה אנחנו נעשה אם מגיע מחבל?

“המגורים שלנו היו קו ראשון מהגדר שזה היה החלק הכי מפחיד, כמו בעזה, בנות בלי נשקים, הגדר היא גדר תיל היא לא גדר. אני לא חושבת שמשהו השתנה. רק אחרי שיקרה משהו אולי משהו ישתנה”.

מדובר צה”ל נמסרה עוד ‘מריחה’: “התצפיתניות עובדות בשיתוף פעולה עם הכוחות בשטח ומשפיעות על קבלת ההחלטות של המפקדים. בשנים האחרונות צה”ל שיפר באופן משמעותי את יכולות האיסוף והגילוי ביהודה ושומרון, לצד שינוי התפיסה במרחב התפר ובהגנת היישובים בגזרה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות