צביקה מור נגד עסקת החטופים: “עלולה חלילה להרוג את הילד שלי”

צביקה מור, חבר 'פורום תקווה' של משפחות החטופים ואבא של איתן מור שנחטף לעזה, מתנגד לעסקת החטופים המתגבשת: "אנחנו נעשה את כל המאמצים כדי לסכל את העסקה הזו"
חיים טוויל
י"ב אב התשפ"ד / 16.08.2024 08:56

צביקה מור, חבר פורום תקווה של משפחות החטופים ואביו של איתן, המוחזק בשבי חמאס, אומר הבוקר (שישי) כי הוא מתנגד לעסקת החטופים המתגבשת בימים אלה, מאחר ולדעתו היא עלולה לפגוע בכל הגברים שבידי חמאס – כולל בבנו.

מטורף מה שמחכה לכם בירושלים בבין הזמנים: איך תדעו? תקפצו

“אנחנו נעשה את כל המאמצים כדי לסכל את העסקה הזו. היא תשאיר כנראה לעולמי עד את הבן שלי יחד עם הגברים הצעירים בעזה. רק ניצחון ישחרר את כולם”, אמר צביקה מור.

“איזו סיבה תהיה לבכירי החמאס לשחרר את הגברים הצעירים בפעימות הבאות? הרי ברגע שהם ישחררו אותם, ישראל מייד תחסל את הבכירים. לצערי העסקה הזו עלולה להרוג את הילד האהוב שלי איתן יחד עם שאר החטופים שיישארו בעזה אחרי הפעימה הראשונה”, אומר מור.

לדבריו, הדרך היחידה לשחרור חטופים, היא העמקת הלחץ הצבאי על החמאס. “רק ניצחון ישחרר את כולם, רק ניצחון מוחץ שיוביל להתפרקות החמאס ומיטוטו יבטיחו ל-115 החטופים מציפורני הטרוריסטים. זה הזמן לסגור את הסיוע ההומניטרי שהוא למעשה צינור החמצן של החמאס. זה יוביל להחשת שחרור החטופים, חמאס לצערי עדיין על הרגליים, והגיע הזמן שהוא ירד על הברכיים”.

מור מספר בכאב כי הוא ואשתו לא ישנים בלילות מרוב דאגה לבנם, שנחטף ממסיבת הנובה ב-7 באוקטובר.

“אנחנו מתגעגעים לאיתן היקר שלנו, אנחנו רוצים לראות אותו כאן ועכשיו כמו כל ההורים וכמו כל המשפחות, אבל כדי שזה יקרה אנחנו צריכים להיות חזקים ולדבר עם השטן ביד חזקה ולא בהתרפסות ובחולשה, כשהם מזהים חולשה הם עלולים לפגוע בנו עוד ועוד”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות