נתניהו שומר על כוחו, לפיד נחלש, גולן ובן גביר מתחזקים

מסקר 'דיירקט פולס וערוץ 14 עולה כי הליכוד מקבל 28 מנדטים • יש עתיד של לפיד רק 12 מנדטים • עוצמה יהודית עולה, סמוטריץ' יורד • ליברמן יציב כבר כמה סקרים עם 14 מנדטים • הימין הממלכתי של גדעון סער עדיין מתחת לאחוז החסימה • ומה התוצאות בהתאמה לראשות הממשלה?
חרדים 10
י"ב אב התשפ"ד / 15.08.2024 21:21

מסקר מנדטים חדש של מכון ‘דיירקט פולס’ שפורסם הערב (חמישי) במהדורה המרכזית של חדשות 14 עולה, כי אילו הבחירות היו מתקיימות היום מפלגת הליכוד בראשותו של ראש הממשלה בנימין נתניהו הייתה שומרת על כוחה, יש עתיד נחלשת ו”עוצמה יהודית” בראשות איתמר בן גביר מתחזקת.

השארתם פסולת בחוף? לא נעים: זה הקנס שאתם צפויים לשלם

לפי נתוני הסקר, הליכוד מקבל 28 מנדטים –  כמו  בסקר הקודם, המחנה הממלכתי של בני גנץ יציבה על 16 מנדטים.

המפלגה החדשה ‘הדמוקרטים’ בראשות יאיר גולן עולה במנדט אחד ל-10, בעוד הציונות הדתית יורדת לארבעה מנדטים בלבד.

מפלגת ישראל ביתנו של אביגדור ליברמן שומרת על כוחה כבר כמה וכמה סקרים ומקבלת 14 מנדטים, יש עתיד של יו”ר האופוזיציה יאיר לפיד יורדת במנדט ומקבלת 12 מנדטים בלבד.

ש”ס על מספר דו ספרתי של עשרה מנדטים.

יהדות התורה על שמונה מנדטים, עוצמה יהודית של השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר מקבלת 8 מנדטים – מנדט יותר מהסקר הקודם, רע”ם של מנסור עבאס על 6 מנדטים. חד”ש תע”ל על ארבעה מנדטים.

מפלגות בל”ד והימין הממלכתי של גדעון סער מתחת לאחוז החסימה.

חלוקה לגושים

על פי הסקר בחלוקה לגושים: גוש הימין – קואליציה מצליח לשמור על כוחו ומקבל 58 מנדטים גוש השמאל – אופוזיציה על 52 מנדטים.

המפלגות הערביות יחד מקבלות יחד עשרה מנדטים.

בהתאמה לראשות הממשלה ראש הממשלה בנימין נתניהו מוביל בפער של 13% על פני בני גנץ עם 45 אחוזים, ירידה של 3% לעומת הסקר הקודם. מנגד, 32% מהנשאלים סבורים כי יאיר לפיד, יו”ר האופוזיציה, הוא המתאים יותר לתפקיד. 23% מהמשיבים אינם רואים אף אחד מהם כמתאים לתפקיד ראש הממשלה.

• המדגם נערך על ידי שלמה פילבר וצוריאל שרון באמצעות דיירקט פולס בע”מ עבור ערוץ עכשיו 14 בתאריך ה-8 באוגוסט 2024, באמצעות מערכת דיגיטלית בשילוב פאנל, בקרב 505 נדגמים בוגרים (18+) המהווים מדגם מייצג של האוכלוסייה הכללית בישראל. טעות הדגימה הסטטיסטית 4.6% ± בהסתברות של 95%.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות