פעילי המחאה הפגינו מתחת לבית הח”כ מש”ס – ואז קרה דבר מפתיע

"עוד יהיו ימים טובים": תא"ל במיל' אמיר השכל, מראשי המחאה נגד הממשלה, פרסם פוסט מרגש בו תיאר כיצד זכה ל'הכנסת אורחים' בביתו של ח"כ ינון אזולאי מש"ס - לאחר שהגיע להפגין מתחת לביתו
אבי כץ
י"א אב התשפ"ד / 15.08.2024 17:50

תא”ל (במיל’) אמיר השכל, מאנשי המחאה בולטים נגד הממשלה,  פרסם היום (חמישי) פוסט מרגש בחשבון הפייסבוק שלו, תחת הכותרת “פגישה מפתיעה”, בו תיאר כיצד זכה ל’הכנסת אורחים’ בביתו של חבר הכנסת ינון אזולאי מש”ס –  לאחר שהגיע להפגין מתחת לביתו.

“התייצבנו אתמול בלילה, שמחה לטמן, נעמה דותן ואנוכי מול הבית של חבר הכנסת ינון אזולאי מסיעת ש”ס כדי לבקש ממנו וחברי סיעתו לעשות עוד צעד משמעותי כדי להביא לחתימה על עסקה לשחרור החטופים”, כתב.

הוא גולל את שהתרחש: “התחלנו את הפעילות לפני שבועיים וחצי עת עמדנו מול משכן הנשיא בירושלים, מול ביתו של חבר הכנסת אריה דרעי ומול ביתו של השר משה ארבל. בכל פעם אני קורא במגאפון את דבריי פעמיים, אנו מעלים הדברים לרשתות בשידור ישיר ולמחרת אני שולח לכל אחד מהם את דבריי בהודעה בכתב”.

הוא הוסיף וכתב: “הערב היה זה מול ביתו של חבר הכנסת ינון אזולאי באשדוד. ברחוב הייתה תנועה של אנשים ודבריי עוררו סקרנות. אני חייב לציין לטובה את ההתעניינות ורמת הקשב, למעט שתי שקיות מים שנזרקו לעברי מאחת המרפסות”.

אלא שלצעד המפתיע של הח”כ הוא לא ציפה: “בעוד אני קורא את הטקסט בפעם השנייה, הגיע לרחוב חבר הכנסת אזולאי, ניגש אלי וביקש להזמין אותנו לשיחה בביתו. עלינו לקומה הרביעית, לדירה צנועה בבית דירות רגיל. לחבר הכנסת ינון שישה בנים, מיד שנכנסנו ביקש ינון מאחד מילדיו להכין לנו שתיה וכיבד אותנו בעוגיות מעשה ידיה של אשתו.

“הצגנו את עצמנו והסברנו למה הגענו בשעת לילה מאוחרת להטריד את מנוחתו. אני חייב לציין שחבר הכנסת ינון היה קשוב ובסיום סיפר על פעילותו ופעילות חברי ש”ס למען החטופים. חבר הכנסת ינון הבטיח להעביר את דברינו ליו”ר הסיעה. בסיום הצטלמנו ונפרדנו לשלום”.

הוא ציין: “עד היום זכינו להתערבות משטרה תוך כדי האירוע. היום זכינו להקשבה ולהכנסת אורחים ידידותית”. את הפוסט חתם במילים: “עוד יהיו ימים טובים”.

צפו בהפגנה, המפגש (החל מדקה 4:25) – וההזמנה:

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות