עמית סגל מלגלג: לפיד, חילוני בן חילונים, יאמץ פסק מהרב עובדיה?

הפרשן הבכיר מתח ביקורת חריפה על ראש האופוזיציה: "אם זו התחלה של שיתוף פעולה, דקת שיחה בכנסת, אז הסלפי של אורן חזן עם טראמפ היה מבוא לוועידת פסגה בינלאומית. יש הבדל אחד בין השניים: חזן לא מכר את הערכים שלו בשביל הסלפי עם טראמפ. לפיד מכר"
חרדים 10
י"א אב התשפ"ד / 14.08.2024 21:41

עמית סגל, הפרשן הפוליטי הבכיר של חדשות 12, העריך הערב (רביעי) שלא יהיה שיתוף פעולה אמיתי בין ש”ס ויש עתיד נגד עליית יהודים  להר הבית –  ומתח ביקורת חריפה על התנהלותו של ראש האופוזיציה.

“אם זו התחלה של שיתוף פעולה, דקה של שיחה בכנסת, אז הסלפי של אורן חזן עם טראמפ היה מבוא לוועידת פסגה בינלאומית. יש הבדל אחד בין השניים: חזן לא מכר את הערכים שלו בשביל הסלפי עם טראמפ. לפיד מכר אותם”, אמר סגל.

הוא הוסיף: “אני חושב על כל האנשים שמבחינתם לפיד הוא בן לשושלת שכל הקטע שלה בחיים, ומיליוני הקולות במצטבר שהשיג על ‘אדוני אנחנו גמרנו לקבל ממך הוראות’.

“עכשיו התקדים שהכנסת תאשר פסק הלכה? הרי לרב עובדיה היו כמה פסקי הלכה שלפיד פחות אהב. כעת ראש מפלגת האופוזיציה, חילוני בן חילונים, הולך לכנסת ומבקש שתאמץ פסק של הרב עובדיה”.

 

כפי שדווח אמש בחרדים 10,  גורם בכיר בש״ס טען כי מדובר ב’פייק ניוז’: “דרעי נכח בפרסה שבירכתי המליאה, באחת ההצבעות בסיום מושב החורף. לפיד ניגש לדרעי ושוחח איתו לעיני כולם על הפסק של מרן הרב עובדיה זצ״ל. לפיד אמר שהרב אסר עליה להר הבית. דרעי אמר לו לעיני כולם: ‘אמת’, ובזה זה נגמר”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות