הנקמה המתוקה של נתניהו: גנץ נדרש להחזיר 70 אלף שקל על טיסה

חרדים 10
|
י' אב התשפ"ד / 14.08.2024 20:51
השר לשעבר נסע בחודש מרץ לארה”ב וללונדון, למרות שהנסיעה לא אושרה על ידי ראש הממשלה – שהתנגד לה • עתה שיגר חשב משרד ראש הממשלה דרישה להחזרים על הנסיעה השנויה במחלוקת

הנקמה המתוקה של נתניהו: לאחר שבחודש מרץ נסע השר לשעבר בני גנץ נסע ל-10 ימים בארה”ב ובלונדון, במהלכן קיים פגישות מדיניות –  למרות התנגדות ראש הממשלה, היום (רביעי) הגיעה עת התשלום, תרתי משמע.

לפי דיווח של גיא פלג בחדשות 12, לשכת נתניהו שיגרה לח”כ גנץ דרישה, עליה חתום חשב משרד ראש הממשלה אלון שלזינגר, הדורש מגנץ להשיב את עלויות הנסיעה בסדר גודל של כ-70 אלף שקלים.

במהלך אותה נסיעה שעוררה מחלוקת, נפגש גנץ בוושינגטון, בין היתר, עם מזכיר המדינה האמריקני וסגנית הנשיא. כמו כן, בדרכו חזרה ארצה עצר גמץ בלונדון ונפגש עם ראש הממשלה דאז ושר החוץ קמרון.

ממשרד ראש הממשלה נמסר: “השר לשעבר גנץ לא קיבל אישור לנסיעתו לארצות-הברית, כמתחייב מהנהלים. טרם טיסתו, הובהר לגנץ ולשכתו כי מאחר שמדובר בנסיעה פרטית, משרד ראש הממשלה לא יישא בהוצאות. כעת מתבקש גנץ להשיב את כספי הנסיעה לקופת המדינה”.

מלשכתו של בני גנץ נמסר: “מדובר בנסיעה מדינית בעלת חשיבות עליונה שהתקיימה בזמן שגנץ כיהן כשר בקבינט המלחמה, ובמהלכה נפגש עם בכירי הממשל האמריקני בהם סגנית הנשיא, מזכיר ההגנה, מזכיר המדינה וחברי קונגרס, וכן עם ראש ממשלת בריטניה ושר החוץ שלו, וכל זאת בכדי לוודא כי האינטרסים הביטחוניים הרגישים ביותר נשמרים.

“מציעים לראש הממשלה ואנשיו, לפעול להשבת חטופינו ותושבי הצפון הביתה, לפחות באותה הנחישות והאובססיביות כמו ברדיפה אחרי השבת הוצאות הנסיעה של גנץ”.