כתב אישום: גנב מהקניון באישון לילה כשהוא עטוף בטלית • צפו

כתב אישום הוגש נגד אשה ובנה, תושבי בית שמש, באשמת גניבה רבת-ערך מרשת מזון • בתום חקירת המשטרה, גובשו ראיות כלפי הנאשם גם בשני מקרים נוספים של גניבה שתועדו במצלמות אבטחה • צפו בתיעוד של הנאשם בזמן גניבה מתחת לברזנט של דוכן טלפונים בקניון
חיים טוויל
י' אב התשפ"ד / 14.08.2024 10:26

כתב אישום הוגש השבוע על ידי התביעה המשטרתית נגד אם ובנה, תושבי בית שמש, באשמת גניבה רבת-ערך מרשת מזון.

האישום הוגש לאחר שבשבוע שעבר דיווח קצין ביטחון של רשת מזון בבית שמש על גניבת מוצרים מסניף הרשת בידי אישה ובנה. האישה, בת  62, ובנה בן 45, נעצרו והועברו לחקירה בתחנת המשטרה.

מחקירת המקרה ועל פי עובדות כתב האישום עלה, כי באותו יום, בשעה 16:30 לערך, שהו הנאשמים בסופר ומילאו את עגלת הקניות בכל טוב. בהגיעם לקופה, הם הניחו חלק מהמוצרים על מסוע הקופה, ואילו הנאשמת פסעה מאחורי גבו של הקופאי עם העגלה ובה מוצרים גנובים בשווי של כ-1,300 ש”ח, מבלי לשלם עליהם.

לאחר מכן יצאו השניים עם המוצרים שגנבו מפתח העסק.

במסגרת חקירת הבן, ועל פי עובדות כתב האישום, עלה כי ימים ספורים קודם לכן הוא נכנס באישון לילה אל מרכז מסחרי בבית שמש, וניגש אל דוכן טלפונים שהיה סגור באותה העת ומכוסה ביריעת ברזנט. הנאשם הסיט את היריעה, נכנס תחתיה ונטל לידיו כעשרים כיסויים לטלפונים סלולריים, בשווי כולל של כ-1,500 ש”ח – ויצא לאחר מכן מהקניון.

במקרה דומה שארע בחודש פברואר השנה, הוא הגיע לקניון וניגש אל הדוכן שמכוסה ביריעת ברזנט, הסיט את היריעה, נכנס תחתיה וניסה לגנוב רכוש. בשל מעשיו, הופעלה האזעקה של הדוכן, אז הנאשם החל לפלס את דרכו מתחת ליריעת הברזנט ויצא, לא לפני שהספיק ליטול לידיו מכשיר טלפון סלולרי מדגם חדיש, ונמלט מהמקום.

בסיום חקירת השניים, הגישה נגדם יחידת תביעות מחוז ירושלים, כאמור,  כתב אישום בגין מעשי הגניבה והסגת גבול פלילית.

כמו כן, ביקשה התביעה מבימ”ש להורות על המשך מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים.

קצין החקירות והמודיעין בתחנת בית שמש, רפ”ק אביעד בלמס: “אנחנו פועלים כל העת נגד גנבים ועברייני רכוש מכל סוג שהם. כאן מדובר בחשוד רצידיביסט, שפעם אחר פעם גנב רכוש מבתי עסק, ובאחד המקרים אמו הייתה שותפה לגניבה. לאחר שביצענו את כל פעולות החקירה הנדרשות, ועצרנו אותם הצלחנו לשים סוף למעשי הגניבה הסדרתיים והם הואשמו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות