היחצ”ן השתלח בח”כ ומה ש’חטף’ היה כואב: זמנך עבר, פרפורי גסיסה

ח"כ אלמוג כהן אמר ב-i24NEWS: "הייתי רוצה לראות את גלנט מודח" - והיחצ"ן רני רהב השתלח: "רוצה לראות אותך חוזר לנהל את מסעדת הפנקייק שלך" • בפוסט תגובה חריף, עליו חתם "המזרחי מאופקים שלא סופר אותך", הזכיר לו כהן: "אתה מייצג כל מה שמקולקל מתנשא ואליטיסטי"
אבי כץ
י' אב התשפ"ד / 13.08.2024 21:21

ח”כ אלמוג כהן שוחח היום (שלישי) עם דניאל רוט אבנרי, מגישת מהדורת הבוקר של רשת i24NEWS, על המצב המתוח בקואליציה ועל הצורך להעניק גיבוי ללוחמים ולהתעסק במלחמה ולא בפוליטיקה.

השארתם פסולת בחוף? לא נעים: זה הקנס שאתם צפויים לשלם

במהלך הראיון אמר כהן: “הייתי רוצה לראות את גלנט מודח. האחראי על החיילים שלנו לא יכול לומר שהניצחון המוחלט הוא איזה שהיא פנטזיה”.

 

מי שלא אהב את המתקפה על יואב גלנט היה היחצ”ן רני רהב, שהשתלח בחבר הכנסת בחשבון הטוויטר שלו: “והייתי רוצה יחד עם הרבה מליוני ישראלים לראות אותך חוזר לנהל את מסעדת הפנקייק שלך ונשמח לבוא לסעוד! היינו מאוד שמחים שאנשים כמוך יעלמו מהכנסת, יעופו לנו מהעניים, ונראה בכך עוד אסון שפקד את המדינה שעבר חלף לו!”

ח”כ אלמוג כהן לא נשאר חייב – ובפוסט תגובה בטוויטר ‘שיפד’ את היח”צ:

“היי רני היקר.

תוסיף בציוץ הרעל שלך בט’ באב – סך הכל מפני שאמרתי את דעתי בצורה מכובדת ומכבדת על אמירותיו של שר הבטחון בזמן מלחמה – שגם ניקיתי שירותים ושטפתי כלים, הייתי הבעלים של העסק והשקעתי בו מעל מיליון וחצי ש”ח, העסקתי מעל 30 עובדים והאכלתי מאות אנשים בלי לקחת שקל – כולל לארח ילדים חולי סרטן עם מספר עמותות, רק כדי שיהיה להם טוב על הלב.

כל כספי הפיצויים שלי הושקעו בעסק לאחר ששירתתי את המדינה 11 שנים ביס״מ וביחידת הסוכנים. נכנסתי למקומות שגם אם תהיה עם 10 צוותי צילום ומאבטחים, אתה לא תיכנס (לבד ולא חמוש).

בעיקר מפריע לי ניסיון ההגכחה שלך את עבודת הכפיים. “להכין פנקייקים” זו לא בושה ואפילו “לנקות את הרחוב” זה מכובד מאוד. אתה מייצג כל מה שמקולקל מתנשא ואליטיסטי בחברה שלנו, ואני מקווה שגם אתה מבין שזמנך עבר, גם אם תמשיך ללקק לכל הביצה את כפות הרגליים.

למזלי, אתה נמנה בין מספר ההזויים שתהילת עולמם חלפה והם מנסים בפרפורי גסיסה אחרונים להישאר בתודעה. עניין של זמן עד שתתאדה מחיינו.

אז לכל הנערים שקוראים כאן: כל עבודה מכבדת את בעליה, גם מכין פנקייקים, מסגר, או יחצ”ן בשקל ורבע שמנסה להישאר רלוונטי. כל עוד שאתם מזיעים על הלחם שאתם אוכלים אתם תהיו אנשים טובים יותר (בפשיעה אין שום דבר מזה ותסיימו בקבר או בכלא). תעבדו, זה ייתן לכם כלים אדירים להתמודד עם הקשיים שעתידים להיות בחייכם”.

ח”כ פנה שוב לרהב וכתב: “תזכור תמיד – גם אם תחיה 3 מחזורי חיים לא תעשה רבע ממה שעשיתי למען המדינה האהובה שלנו.

בברכה אלמוג כהן, המזרחי מאופקים שלא סופר אותך”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות