שי גולדן במתקפה על יאיר גולן: “זה טרלול, אתה פשוט מטורף!” • צפו

לאחר שהכריז בראיון שהמדינה צריכה לעודד תוכניות 'יציאה בשאלה' של חרדים - שי גולדן, מגיש 'ישראל הבוקר' בערוץ 14 הגיב בחריפות ליאיר גולן: "לא ייאמן האיש הזה. הוא אשכרה אמר את זה במדינת ישראל. אתה בכלל מבין את הטירוף של דבריך? אתה בכלל מבין? אתה לא מתבייש?"
חרדים 10
ח' אב התשפ"ד / 12.08.2024 12:25

לאחר שתועד מעודד ‘יציאה בשאלה’: שי גולדן, מגיש תוכנית ‘ישראל הבוקר’ בערוץ 14, הגיב היום (שני) בחריפות ליאיר גולן, יו”ר מפלגת ‘הדמוקרטים’.

תחילה הציג המגיש את דבריו של גולן שאמר, בריאיון לאמיל שליימוביץ’, עורך אתר המיועד לקהל דוברי הרוסית בישראל: “שני מהלכים מאוד פשוטים: האחד, מדינת ישראל לא תתקצב מוסד חינוכי שלא מלמד לימודי ליבה, כולל לימודי דמוקרטיה. שתיים, צעיר חרדי שלא רוצה להתגייס לא מקבל שקל מהמדינה. בהמשך, למה מדינת ישראל לא פתחה בתוכניות שמעודדות גיוס לצבא, ולמה לא מעודדות יציאה בשאלה?”

גולדן תקף את גולן במילים חריפות: “למה מדינת ישראל לא עודדה הסרת כיפה? למה מדינת ישראל לא עודדה ויתור על יום השבת כיום מנוחה? למה מדינת ישראל לא אוסרת את הברית מילה? למה מדינת ישראל לא סוגרת את כל מוסדות הדת והרבנות ואוסרת בכלל על חתונה דתית? למה מדינת ישראל היא מדינה יהודית, למה מדינת ישראל לא אוסרת הנחת תפילין גם בבית? למה היא לא אוסרת צום ביום כיפור ותשעה באב? אה יאיר גולן? למה באמת?”

גולדן המשיך: “זה לא ייאמן האיש הזה. הוא אשכרה אמר את זה במדינת ישראל, מדינה שהוקדמה מהסיבה שיהודים יוכלו להתנהל כיהודים. יאיר גולן, אני לא מטיל ספק ביהדותך – תחיה את יהדותך איך שאתה רוצה, אבל אתה רוצה להגיד לאנשים לחזור בשאלה? למה?”

בסיום המונולוג, פנה גולדן לגולן: “יאיר גולן, אתה בכלל מבין את הטירוף של דבריך? אתה בכלל מבין? ואני אומר את זה כחילוני, אדם שהרבה יותר קרוב אליך באורחות החיים מאשר רוב האנשים פה. אתה לא מתבייש? אתה פשוט מטורף. זה טרלול שלא ייאמן.”

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות