“מה יש לה על הראש?”: לגלגה על כיסוי הראש ו’חטפה’ מהגולשים

חרדים 10
|
ח' אב התשפ"ד / 12.08.2024 01:02
גולשת ברשת הטוויטר לעגה על כיסוי הראש ועל שמה של נחלה רחמני, רכזת פרלמנטרית בוועדת חוקה • הפעילה החברתית ללי דרעי הגיבה: “נדמה לי שב-2024, לא מקובל ללעוג לאישה על הבחירות שלה” • ואשת שמאל צייצה: “אנשים כמוך מוציאים לשמאל שם רע”

פעילת השמאל בשן יסמין לעגה היום (ראשון) בחשבון הטוויטר שלה לכיסוי הראש של נחלה רחמני, רכזת פרלמנטרית בוועדת חוקה של הכנסת.

בציוץ שפרסמה, לצד תמונה מדיון של הוועדה,  היא כתבה: “מה יש לה על הראש??!!”.

בנוסף היא לעגה לשמה של רחמני: “נחלה” –  והוסיפה אייקונים של צחוק.

הציוץ גרר מאות תגובות ועשרות אלפי צפיות.

הפעילה החברתית ללי דרעי, ששכלה במלחמה את בנה סעדיה הי”ד, הגיבה לה: “קוראים לזה מטפחת / כיסוי ראש / כתר מלכות. מתחת, יושבת אישה חופשיה, שמחליטה מה ללבוש ואיך ללבוש. יושבת גאה ומלאת ביטחון. נדמה לי שב-2024, לא מקובל ללעוג לאישה על הבחירות שלה. אבל אולי זה רק אני”.

מייסדת תנועת ‘בונות אלטרנטיבה’, מורן זר קצנשטיין, הגיבה: “ציוץ מיותר. לא רוצות שיעירו לנו, לא מתאים לרדת על מישהי אחרת. אגב, בעיניי זה מגניב שלאישה יש כזה בטחון לתפוס כל כך הרבה מקום במרחב, יש אפילו כיסויי ראש (בובו) גדולים יותר”.

עיתונאי ‘קול חי’ נתי קאליש צייץ: “רגע, אתם זה הליברלים שאפשר אצלם להתלבש איך שרוצים?”

והגולשת Inbar Oz הגיבה: “אפילו אני האפיקורסית השמאלנית, יודעת שזה כיסוי ראש אופנתי. בחיי שלא מוצאת בכך שום מקום ללעג. מילא היית מבקרת באופן ענייני את דעותיה המעצבנות/משיחיות, אבל להעביר ביקורת אוילית, רדודה, מבזה, על מראה של אישה אחרת רק כי זה לא בא לך טוב ברשתית? מגעיל. אנשים כמוך מוציאים לשמאל שם רע”.