“פחד כזה לא חוויתי מימיי”: הכתב הדתי של חדשות 13 הותקף בהפגנה

מאיר מרציאנו , כתב חדשות 13, נאלץ לעזוב את ההפגנה בבסיס בית ליד בליווי משטרתי כבד, לאחר שהחלו קריאות: "מרציאנו בוגד" • "זה היה רגע מצמית. המבט של השנאה שהיה להם בעיניים - ייצרב לעד בזיכרוני. מפחיד"
אבי כץ
ח' אב התשפ"ד / 11.08.2024 21:34

מאיר מרציאנו, כתב הבריאות של חדשות 13, הותקף בקריאות “בוגד” בהפגנה שנערכה אחר הצהריים (ראשון) בבסיס בית ליד.

“סיקרתי מאות הפגנות, מכל צידי הקשת הפוליטית. פחד כזה לא חוויתי מימיי”, כתב מרציאנו בחשבון הטוויטר שלו, לאחר שחולץ מההפגנה בליווי משטרתי.

הסערה החלה לאחר שמרציאנו – שהודיע בשבוע שעבר על פרישה מערוץ 13 – אמר בשידור חי כי המוחים הם מפגינים קיצוניים בשל השלטים “כהנא צדק” והקריאות “בוגדים” לפצ”רית ושופטי בג”ץ.

הוא סיפר: “קבוצה שחלק מחבריה רעולי פנים, שהאזינה לשידור הסתננה לשטח הסטרילי שהוקצה לעיתונאים והתחילה לשאול: ‘מי זה מרציאנו? איפה הוא?’.

“כמה שניות לאחר מכן המנחה של ההפגנה השליך את המיקרופון שלנו החוצה מעל הבמה והחלו קריאות מכל עבר – ‘מרציאנו בוגד’. לפתע ההמון שהיה שם ניסה לפרוץ את הגדרות, כפי שניתן לראות בתיעוד. מה הם תיכננו לעשות לי אם היו מסתערים עליי כשהגדרות היו נופלים?”.

הוא הוסיף: “אני זוכר היטב את המראות מהאנרכיה הקודמת שהייתה בבית ליד. חששתי לעצמי. פחדתי. ביקשתי מהשוטרים שילוו אותי החוצה בבטחה לרכב. למרות שעוד הייתי צריך להישאר ולשדר, נזרקו עלינו כוסות מים וקריאות הבוגדים מסביב החלו להתרבות עוד ועוד. זה היה רגע מצמית. השוטרים הסכימו, ולצד המאבטח שחדשות 13 שכרו כבר מבעוד מועד (כי זה כבר לא מובן מאליו לשדר בבטחה מהפגנה), יצאנו לעבר הרכב”.

“בפעם הראשונה בחיי, לוויתי על ידי סמויים, שוטרים במדים, ומאבטח כשמאחוריהם קבוצה של מפגינים שצועקת ‘מרציאנו בוגד’, ו’לך מכאן בבושת פנים’. רגע לפני תשעה באב – המבט של השנאה שהיה להם בעיניים – ייצרב לעד בזיכרוני. מפחיד. כך נראית שנאת אחים”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות