הדרך המטלטלת בה נודע למעיין שאביה נפטר בטיסת ‘אל על’ לארץ

"זאת משפחה שכולה! עצור רגע ותענה לי, מי מת?" • מעיין מרום, ששכלה שניים מאחיה, סיפרה בחשבון הפייסבוק שלה על שיחת הטלפון שקיבלה משוטר, בעודה בארה"ב - ובישר לה על מות אביה במהלך טיסה מבנגקוק לישראל
חרדים 10
ז' אב התשפ"ד / 11.08.2024 17:29

מעיין מרום, שבשנים האחרונות אחיה הצעיר נהרג בתאונת דרכים וכעבור שבוע נפטר גם אחיה הגדול מדום לב – סיפרה בפוסט קורע-לב בחשבון הפייסבוק שלה כיצד קיבלה היום (ראשון) את הבשורה הקשה על מות אביה בטיסת אל-על מבנגקוק לתל אביב.

“אמצע הלילה שיחת טלפון מחסוי. לא יודעת למה אבל החלטתי להעיף את מצב השינה מהאייפון.

“מדברים ממשטרת ישראל, משטרת נתב״ג, את מעיין מרום?”

– “כן”

“את בבית? כי אני בדרך לכתובת שלכם”.

– “לא ואני לא בארץ! מה קרה??”

“מי כאן נמצא? אסור לי להגיד בטלפון”.

– “אדוני השוטר אתה מדבר פה עם משפחה שכולה ועם סף רגישות גבוה מאוד, אז לא למרוח אותי, מישהו מת שקשור למשפחה שלי???”

“כן”.

– “אוקיי”.

מרום סיפרה כי בשלב זה לקחה נשימה עמוקה. “בדיוק לפני שאני הולכת לישון כאן באמריקה עשיתי שיחות וידאו עם כל מי שממש עמוק בלב שלי ודיברתי עם כולם, חוץ מעם אבא שלי שאמור להיות בטיסה מבנגקוק לישראל”.

היא ממשיכה לתאר את השיחה המצמררת ומספרת ששאלה את השוטר בטלפון. “אז מי מת?”

“אני לא יכול להגיד, אמא שלך בבית? כי אני כבר פה”.

-“רגע! רגע! אתה לא עולה ככה במדים של שוטר לאמא שכולה שאיבדה שני ילדים וגורם לה להתקף לב מה אתה לא מבין, זאת משפחה שכולה! עצור רגע ותענה לי, מי מת?”

– (שתיקה).

“אבא שלי???????”

– “כן, סליחה, ברוך דיין האמת”,  הגיב השוטר והותיר אותה המומה.

כפי שדווח מוקדם יותר היום,  גבר כבן 66 נפטר במהלך טיסת אל על שיצאה לאחר יציאת השבת מבנגקוק לתל אביב. נוסעים בטיסה סיפרו כי האיש התלונן על כאבי בטן בפני הצוות אך אמר שהוא אינו זקוק לסיוע רפואי. שעות ספורות לאחר מכן הבחין הצוות, בעת שהגיע להגיש ארוחת בוקר, כי הוא ללא רוח חיים.

“הנוסע קם באחת בלילה, ביקש מהדיילת לשתות והיא בדקה שהכול בסדר איתו. הוא אמר לדיילת שכואבת לו הבטן, אבל חוץ מזה שהכול תקין ושהוא לא מרגיש כאבים בחזה. ברגע שהתחילה ארוחת הבוקר כשעתיים לאחר מכן במטוס הצוות זיהה שהאיש לא מגיב. רופא הוזעק אליו ולאחר כמה ניסיונות החייאה נקבע מותו”, סיפרו נוסעים לחדשות 12.

מתנדב זק”א יוסף דורפמן, משגיח כשרות נודע, שהיה על הטיסה סיפר: “רופא שנכח במטוס קבע את מותו של אותו נוסע. מיד העברנו את הנפטר למושבים האחוריים של המטוס, כיסינו ודאגנו לכבוד המת עד לנחיתת המטוס בשדה התעופה בנמל התעופה בן גוריון”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות