חמאס איים בסרטון לרצוח את בן גביר – וזה מה שהשר הגיב • צפו

אחרי שארגון 'כוחות הגליל' פרסם לפני כחצי שנה סרטון איומים על השר לביטחון לאומי מפרסמים כעת ערוצי החמאס סרטון חדש הקורא לרצח השר • ומה הוא הגיב?
אריה ריבקינד
ז' אב התשפ"ד / 11.08.2024 11:32

חצי שנה אחרי שארגון לבנוני בשם ‘כוחות הגליל” פרסם סרטון איומים על השר איתמר בן גביר, פרסמו הבוקר (ראשון) ערוצי החמאס, סרטון חדש הקורא לרצח של השר לביטחון לאומי.

בסרטון שהופץ על ידי ארגון הטרור נראים ארבעה רעולי פנים מחמאס כשהם יושבים בשטח פתוח. מתוך תיק שהביאו עימם הם שולפים תמונת קולאז’ הנושאת את תמונותיו של השר  בן גביר, ומיד כשמניח אחד מהם את התמונה על התיק וחושף אותה בפני המצלמה – הוא מניח אקדח על התמונה כמסר מאיים.

בציוץ בטוויטר הגיב  השר: “ערוצי החמאס מפרסמים הבוקר שוב סרטון הקורא לרצוח אותי. אני לא נבהל מהם – את חמאס צריך להמשיך לכתוש, לדרוך לו על הראש עד כניעתו המוחלטת ולא להרים לו ב’פסגה’, אלא להפסיק את העברת הסיוע ההומניטרי והדלק עד החזרת כל החטופים שלנו הביתה, לעודד הגירה ולכבוש את שטחי הרצועה לשם החזקתם בידינו לצמיתות. זה בידינו!”

אין זו הפעם הראשונה שהשר סופג איומים ברצח. רק לפני כחודשיים נידון מחבל חמאס בן 24 מירושלים, שעמד בראש החוליה שתכננה לרצוח את ח”כ איתמר בן גביר ולבצע פיגועים, ל-14 שנות מאסר.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות