בן גביר חשף: מי לחץ לחקור את המפגינים בבית ליד ושדה תימן?

השר איתמר בן גביר טען בתכנית 'הפטריוטים' כי נפתחה חקירה נגד המפגינים בשדה תימן ובית ליד, בלחץ ראש השב"כ ובהוראת היועמ"שית ופרקליט המדינה • השר שאל: "איפה הם היו כשפרצו לתחנות משטרה? פשוט בושה וחרפה - אכיפה בררנית פר-אקסלנס"
חרדים 10
ז' אב התשפ"ד / 10.08.2024 23:58

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר טען הערב (מוצ”ש) בערוץ 14 בתכנית ‘הפטריוטים’ כי מתנהלת חקירה נגד המפגינים בשדה תימן ובית ליד

לדברי בן גביר, ראש השב”כ רונן בר הפעיל לחץ לפתוח בחקירה נגד המפגינים, וכי היועמ”שית ופרקליט המדינה הורו למשטרה לפתוח בחקירה.

השר בן גביר תקף: “איפה הם היו כשפרצו לבית ראש הממשלה? איפה הם היו כשפרצו לתחנות משטרה? כשפרצו תחנת זיכרון יעקב ותחנת הרצליה? איפה הם היו? לא ראינו שם את ראש השב”כ, לא שמענו שם את היועצת המשפטית לממשלה. פשוט בושה וחרפה – אכיפה בררנית פר-אקסלנס”.

השר הדגיש, כי הוא נגד פריצה לבסיסים, אך הוא מתנגד לצורה בה התייחסו ללוחמים: “למה להיכנס רעולי פנים?”

בן גביר טען כי היועצת המשפטית גלי בהרב מיארה מונעת גירוש משפחות מחבלים – ודברים רבים נוספים: “הפתרון הוא לפטר את היועצת המשפטית לממשלה עכשיו”.

לגבי המלחמה בעזה אמר בן גביר כי צריך לעצור את הדלק, ואסור להגיע לעסקה מופקרת, “אסור לעצור באמצע”, הדגיש.

השר לביטחון לאומי הוסיף, כי אסור לשחרר מחבלים עם דם על הידיים, או לוותר על הצירים המשמעותיים ברצועה.

השר גיבה את מפקד תחנת חדרה שנחקר בחשד לשימוש לרעה בכוחו ואת המפכ”ל המיועד דני לוי: “הם נטפלים אליהם כי הם מישימים את המדיניות שלי על הפגנות, אף פעם לא פרצו לבית של שוטרים עם צו חיפוש”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות