טראמפ תוקף: “כל יהודי שיצביע להאריס חייב לעבור בדיקה נפשית”

המועמד לנשיאות הרפובליקני תקף את יריבתו: "האריס? היא גרועה לישראל וחסרת כבוד ליהודים" • זה נסגר: טראמפ יקיים עימות עם מועמדת המפלגה הדמוקרטית לנשיאות ב-10 בספטמבר - ברשת ABC • הנשיא לשעבר: "אני מחכה לעימותים האלה"
חרדים 10
ה' אב התשפ"ד / 08.08.2024 22:53

נשיא ארה”ב לשעבר והמועמד לנשיאות דונלד טראמפ שב ותוקף את המצביעים היהודים שתומכים במפלגה הדמוקרטית בכלל ובמעומדת קמלה האריס בפרט.

במסיבת העיתונאים, שערך הערב באחוזתו מאר-אה-לאגו בפלורידה – הראשונה מאז הפכה קמלה האריס למועמדת הדמוקרטים – חזר הנשיא לשעבר לתקוף את היהודים שמצביעים להאריס: “היא גרועה מאוד לישראל ועוד יותר גרועה ליהודים. כל יהודי שיצביע להאריס צריך לעבור בדיקה נפשית”.

הוא הזכיר: “נתתי להם את הגולן, נתתי להם הכרה בירושלים כבירה, העברתי את השגרירות אליה, נתתי להם את איראן והבאתי את הסכמי אברהם. האריס? היא גרועה לישראל וחסרת כבוד ליהודים”.

לדבריו, “מי שמצביע להאריס ולחבריה, אם הוא יהודי או ישראלי, חייב לבדוק את עצמו”.

טראמפ הוסיף וטען כי האריס “תומכת באמברגו הנשק על ישראל” – תוך שהוא מתייחס לפרסום ידיעה ‘בטיימס’ על דרישה שהציבו צירים דמוקרטים פרו-פלשתינים.

לפני כן טען טראמפ שהאריס “אשת שמאל קיצוני”, שעשתה תרגיל לביידן ו”גנבה ממנו”, כלשונו, את המועמדות לנשיאות. הוא טען כי ביידן אמנם כשל בעימות מולו אבל היה יריב ראוי.

במקביל, הודיעה רשת ABC כי המועמדים לנשיאות ארצות הברית קמלה האריס ודונלד טראמפ הסכימו הערב לערוך עימות שיתקיים ב-10 בספטמבר ברשת ABC האמריקנית.

העימות הזה יהיה הראשון בין שני המועמדים, והראשון לאחר העימות של טראמפ מול ביידן, עימות שזכור בעיקר בהפסד צורם של הנשיא והמועמד הקודם של המפלגה הדמוקרטית.
טראמפ אמר על היריבה: “היא בקושי בעלת כישורים ולא יכולה להתראיין, אבל אני מחכה לעימותים האלה”.
הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות