אולמרט: “יבוא יום שנוער הגבעות ירו עלינו” • סוכות: מריר, רחמנות

ראש הממשלה לשעבר השתלח ב'נוער הגבעות' ואמר: "יבוא יום שנוער הגבעות ירו עלינו. כשהם יחשבו שיש סיכון בלקיחת אדמות הקודש שלהם, זה יקרה" • צבי סוכות: "האירוע דורש התערבות רפואית דחופה. מצליח בכל יום לנפק אמירה יותר מוטרפת מקודמתה והתחרות קשה. רחמים"
אריה ריבקינד
ד' אב התשפ"ד / 08.08.2024 17:13

ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט נאם היום (חמישי) ב’ועדת החקירה האזרחית’ על החלטות הדרג המדיני והשפעתן על אירועי ה-7 באוקטובר.

בפתח דבריו בחר אולמרט להשתלח בנוער הגבעות: “יבוא יום שנוער הגבעות, שהיום רוצחים פלסטינאים בשטחים, ירו עלינו. כשהם יחשבו שיש סיכון בלקיחת אדמות הקודש שלהם, זה יקרה”.

הוא הסביר: “מי שמסוגל היום לעשות את מה שנוער הגבעות עושה ביהודה ושומרון, מחר יהיה מסוגל לעשות את זה גם כלפי ישראלים ויהודים שהוא חושב שלא נאמנים למדינה כי הם עושים ויתורים”.

אולמרט הבהיר: “אני אומר את זה עכשיו, כי אגיד את זה גם בועדת החקירה הבאה שתקום. ההסתערות על בסיסי צה”ל השבוע הייתה רק ההתחלה. יבואו אלה שקיבלו נשק בלתי חוקי משר הטיק טוק והם יסתערו גם עלינו”.

ח”כ צבי סוכות הגיב ברשת הטוויטר: “האירוע דורש התערבות רפואית דחופה. אסיר משוחרר ומריר שמצליח בכל יום לנפק אמירה יותר מוטרפת מקודמתה והתחרות קשה. רחמים”.

ח”כ לימור סון הר-מלך הגיבה: “לא ראוי להתייחסות, ראוי להסתכלות.”

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות