“לבוא עם לחם וסטייקים”: פעילי שמאל נערכים לתפילת כיפור בת”א

פעילי שמאל דנו בקבוצת וואטסאפ כיצד להילחם בקיום תפילה בהפרדה ביום כיפור בתל אביב • "אם הם רוצים לתקוע לנו אצבע בעין ולהתפלל במקום ציבורי אנחנו צריכים לבוא לשם עם סטייקים ולחם, אולי גם נסיעה ברחובות תל אביב ביום כיפור"
חרדים 10
ד' אב התשפ"ד / 08.08.2024 15:03

קבוצת וואטסאפ של פעילי שמאל קיצוניים סוערת, לאחר שתנועת ‘ראש יהודי’ הגישה בקשה לקיים תפילה בהפרדה בכיכר דיזינגוף בתל – ביום כיפור הקרוב.

לפי דיווח בערוץ 7, אחד מחברים בקבוצה כתב: “אם הם רוצים לתקוע לנו אצבע בעין ולהתפלל במקום ציבורי אנחנו צריכים לבוא לשם עם סטייקים ולחם, אולי גם נסיעה ברחובות תל אביב ביום כיפור”.

שם הקבוצה: “הפגנות מול ביתו של השר יצחק וסרלאוף”.

חבר קבוצה אחר כתב: “הגיע הזמן להפסיק את התמכרות לקבוצות ולשבת על הספה, מהפכות מתרחשות ברחובות, יש לנו את וסרלאוף הזה מתחת לבית אין שום סיבה שלא נהיה יום יום מולו. רוצים לנצח? בואו להזיע”.

חבר אחר הוסיף: “הכל במימון שלנו, כל העמותות, החינוך, המגורים של הגרעינים התורניים, אנחנו ממנים את ההשתלטות עלינו. צריך השבתה כללית של המשק עד שהממשלה תיפול”.

ביום שני השבוע הודיעה עיריית תל אביב כי תאסור על תפילה בהפרדה במרחב הציבורי במהלך יום הכיפורים, זאת למרות שמוסלמים התפללו בהפרדה ב’חג הקורבן’, בשטח ציבורי בעיר.

הודעת העירייה גררה סערה, ורבים, מכל קצוות הקשת הפוליטית, יצאו נגדה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות