וידר טיגן את זייברט: “איך אתה לא מתבייש להראות את הפרצוף שלך?”

ישיבת מועצה סוערת בבני ברק:  יעקב וידר הגיש 'הצעה לסדר היום' על הצפות הביוב בעיר  • זייברט התעמת עם וידר: "תשתוק, זה לא קשור אלי" •  וידר: "לבנות לעצמך לשכה מפוארת במליוני שקלים זה קשור אליך, אבל הביוב לא?!" • צפו בדיון הסוער
אריה ריבקינד
ד' אב התשפ"ד / 08.08.2024 12:25

בעקבות הצפות הביוב  בבני ברק: יעקב וידר, חבר מועצת העיר מטעם הליכוד, יזם בתחילת השבוע דיון דחוף במועצה על הסבל המתמשך של התושבים והאורחים בעיר התורה והחסידות.

ראש העיר חנוך זייברט נאלץ לקיים את הדיון, לאחר שוידר הגיש ‘הצעה לסדר היום’ –  אותה ראש העיר מחוייב לעלות לדיון במועצה, על פי החוק.

זייברט התעמת עם וידר במילים חריפות ואמר לו כי הנושא כלל לא קשור אליו ולעירייה, אלא לתאגיד העירוני. הוא האשים את וידר כי הוא משמיץ ומטנף עליו.

וידר תהה בתגובה כיצד הוא “מעז להראות את פניו בפני תושבי בני ברק”, וידר הוסיף ותקף את זייברט: “לבנות לעצמך לשכה מפוארת זה קשור אליך, אבל הביוב לא?!”

וידר המשיך: “תמיד כשאני מעלה את הנושא אומרים לי ‘אין כסף’. יש הרבה מאוד כסף לעירייה, אבל הוא לא משמש את צרכי התושבים אלא את צרכי העסקנים. אתם, שמציגים עצמכם כנציגי הרבנים, תנו לי שם של רב אחד שהתיר לכם להשתמש בכספי הציבור להקמת לשכה מפוארת ולמינויי ג’ובים לעשרות ‘עובדי קבלן’ עלומים, במקום להשקיע בטיפול בתשתיות המרוסקות?”

וידר הציע במהלך הדיון כי יסיר את ההצעה מסדר היום, ובלבד שיציעו פתרון אחר לבעיה שמסכנת, לדבריו, את חיי תושבי בני ברק.

אולם ראש העיר חנוך זייברט ביקש להסיר את הנושא מסדר היום, ובהצבעה שנערכה הוסרה ההצעה לטפל בבעיית הצפות הביוב, בקולותיהם של חברי סיעות אגודת ישראל, דגל התורה וש”ס.

יצוין, כי רק בחודש האחרון אושפזה תושבת מרכז העיר במצב מסכן חיים לאחר שנעקצה מיתוש, ולדברי בני המשפחה, הם התלוננו פעמים רבות על מקור ביוב וצחנה ברחוב ובסמוך לביתם, אולם העירייה לא עשתה דבר בעניין.

צפו בנאום ה’אני מאשים’ של וידר. 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות