הלוחם שהופיע ב’פטריוטים’ – קיבל תוך שעה הודעה שהודח מהשירות

מ', לוחם המילואים מ'כח 100' שנעצר ושוחרר, הופיע ב'הפטריוטים' • זמן קצר אחר כך קיבל הודעה ממפקדו כי הוא מודח משירות המילואים: "לאור העליה שלך לשידור עם מדים וכיסוי פנים" • ינון מגל: "משהו פה רקוב מאוד"
אבי כץ וחיים טוויל
ד' אב התשפ"ד / 08.08.2024 00:50

מ’, לוחם מילואים מ’כח 100′ ששירת ב’שדה תימן’, נעצר בפרשת החשד להתעללות במחבל ושוחרר – הופיע הערב (רביעי) בתוכנית ‘הפטריוטים’ עם ינון מגל בערוץ 14.

אלא שההופעה הזו, בכיסוי פנים,  עלתה לו בהדחה משירות.

לפי דיווח של נועם אמיר, הפרשן הצבאי של ערוץ 14, בתוך פחות משעה מאז ההופעה הוא קיבל הודעה ממפקדו לפלוגה, כי הוא מודח משירות המילואים:

“לאור העלייה שלך לשידור עם מדים וכיסוי פנים”, כתב המפקד בהודעת טקסט, “לצערי אתה נדרש לבוא לזכות את הציוד מחר ולהשתחרר”.

מנחה ‘הפטריוטים’ ינון מגל הגיב על ההדחה וכתב: “את ראשי הסרבנים שמול המצלמות קראו ‘לא להתנדב למילואים’ צהל חיבק. את הלוחם שבא להגן על שם חבריו שהמערכת הצבאית רודפת ומכפישה בפני כל העולם הוא מדיח תוך חמש דקות. משהו פה רקוב מאוד. משהו פה דורש טיפול שורש”.

פאנליסט ‘הפטריוטים’ יותם זימרי הגיב לפרסום וכתב בחשבון הטוויטר שלו: “טייס שאומר בראיון לאולפן שישי – אם לא תעצרו אין תקיפה באיראן – הכל סבבה. לוחם שאומר בראיון לפטריוטים – אני לא אנס – מודח. אין מה לעשות, מלחמה או לא מלחמה, סוג ב’ זה סוג ב’”.

גם פאנליסט ‘הפטריוטים’ יקי אדמקר צייץ:

“לצה״ל לקח שעה אחת (!) להדיח ממילואים את הלוחם משדה תימן שהתראיין הערב בפטריוטים.

“לצה״ל לקח כמעט שנה להקפיא את שירות המילואים של רון שרף מאחים לנשק”.

מ’ חשף הערב לראשונה את כל הפרטים האמיתיים בפרשה, בה נעצר יחד עם שמונה לוחמים, בעקבות תלונה של מחבל כלפיהם ואמר כי הפרשה תפורה ומולבשת ונועדה להכתים את שמם של חיילי צה”ל.

“אני בוש ונכלם להיות פה, אבל הייתי חייב”, אמר.

הוא סיפר כי אישה ברחוב שאלה אותו אם אנס מחבל. “אנחנו חיילי צה”ל, אנחנו לא הם. לא אנסים, שאף אחד לא ינסה לצייר אותנו כאנסים”, אמר נחרצות.

חייל המילואים דחה בתוקף את הטענות שהופצו נגדו ונגד חבריו ליחידה: “אין סיכוי בעולם שאנסנו. אנחנו אנשי משפחות ואבות לילדים. עזבנו הכל כדי להתעסק בטינופת, עם היצורים האלו שהם לא אדם”. הוא הוסיף כי היה מתבייש לראות את הכתבה הערוכה מכל מיני סרטונים ממכלאות שונות.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות