רדיפה? מח”ש ערכו חיפוש בבית מפקד תחנת חדרה והחרימו טלפון

מח"ש ערכו חיפוש בביתו של מפקד תחנת חדרה, החשוד בשימוש לרעה בכוח המשרה, תקיפה ושיבוש הליכי חקירה - ולקחו טלפון לבדיקה • השר בן גביר מגבה אותו: "כל חטאו היה לשמור על הסדר והחוק ומאז חייו וחיי משפחתו הפכו לגיהינום"
חיים טוויל
ד' אב התשפ"ד / 07.08.2024 23:43

חוקרי מח”ש הגיעו הערב (רביעי) אל ביתו של מפקד תחנת חדרה, סנ”צ עמית פולק, ביצעו חיפוש ולקחו את מכשיר הטלפון שלו. זאת, לאחר שביום שני נחקר באזהרה בחשד שעצר מפגינים ללא סמכות ופעל באלימות.

המקרה אירע לקראת הפגנה שהייתה אמורה להתקיים סמוך לבית ראש הממשלה בנימין נתניהו בקיסריה, כאשר מספר  מפגינים הציבו מיצג של טנק על גבי משאית, ונעצרו על ידי פולק ושוטרים נוספים.

בהודעה מטעם המחלקה לחקירות שוטרים נמסר ביום שני, כי פולק נחקר בחשד לשימוש לרעה בכוח המשרה, תקיפה ושיבוש הליכי חקירה, וכי  החקירה בעניינו עדיין נמשכת.

בתקופה האחרונה ניהלו גורמים במחאות נגד הממשלה קמפיין נגד מפקד המשטרה, בטענה לאלימות שהוא מפעיל כלפיהם.

עורכי הדין עמית חדד ונועה מילשטיין, המייצגים את סנ”צ פולק, מסרו: “הערב בשעה 21:00 הגיעו חוקרי מח”ש לביתו של קצין במשטרה כדי לבצע חיפוש במקום, כשהם מעירים ילדים קטנים וגורמים לבהלה. לא מתקבל על הדעת שמח”ש תרד למגרש הפוליטי, ‘תבחר צד’ ותחקור קצין משטרה שכל חטאו שביצע את תפקידו כפי שמצופה ממנו וכפי שהונחה לעשות.

“עוד פחות מתקבל על הדעת שיבצעו חיפוש בשעה כל כך מאוחרת כאילו מדובר בחבר בארגון פשיעה, ולא בשוטר מצטיין ומוערך”.

מטעם מח”ש נמסר בתגובה להודעת עורכי הדין: “הפרטים המובאים בהודעת בא כוחו של סנ”צ פולק אינם מדויקים. מפאת העובדה כי התיק עודנו מצוי בעיצומה של חקירה מתנהלת, לא נוכל להתייחס בעת הזאת לטענות המובאות בהודעה”.

במענה לתגובת מח”ש – מסרו עורכי דינו של פולק: “קראנו והופתענו. נשמח אם מח”ש יספרו לציבור מה בדיוק לא מדויק בהודעה שהוצאנו. האם זה לא נכון שחוקרים קצין משטרה על כך שפעל בהתאם לחובתו? האם זה לא נכון שהגיעו בשעה 21:00 לביתו כדי לבצע חיפוש? האם זה לא נכון שתפסו את הטלפון הנייד של סנ”צ פולק? האם לא נכון שביקשו לחקור אותו בלילה ורק בעקבות מחאה של סנגוריו הסכימו לחקור אותו מחר בבוקר?”

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הגיב: “מגבה גיבוי מלא את מפקד תחנת חדרה, שכל חטאו היה לשמור על הסדר והחוק, ומאז חייו וחיי משפחתו הפכו לגיהנום על ידי מפגינים וכעת גם על ידי מח”ש שערכו חיפוש בביתו ליד ילדיו הקטנים בשעות מאוחרות, כאילו מדובר באחרון העבריינים. שוחחתי איתו הערב וחיזקתי אותו ואת רעייתו – מח”ש לא יהלכו אימים על שוטרים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות