‘לא לעצור עד שמנצחים’: כך נתניהו התקבל בחום ואהבה בבקו”ם • צפו

ראש הממשלה הגיע לבקו"ם בתל השומר ונפגש עם מתגייסים לחיל השריון ולחיל ההנדסה הקרבית • "אני יודע שאזרחי ישראל נמצאים בדריכות, ואני מבקש מכם דבר אחד - לשמור על אורך רוח וקור רוח. אנחנו ערוכים הן להגנה והן להתקפה, מכים באויבינו ונחושים גם להגן על עצמנו"
אריה ריבקינד
ג' אב התשפ"ד / 07.08.2024 14:54

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע היום (רביעי) לביקור בבקו”ם ונפגש עם מתגייסים לחיל השריון ולחיל ההנדסה הקרבית.

“אני נמצא עכשיו בבסיס קליטה ומיון עם חיילים שהתגייסו היום לשריון ולהנדסה הקרבית”, אמר ראש הממשלה. “אני מאחל לכם הצלחה גדולה מאוד, שמרו אחד על השני ושמרו על המדינה שלנו”.

הוא הוסיף:  “אנחנו ממשיכים קדימה לניצחון. אני יודע שאזרחי ישראל נמצאים בדריכות, ואני מבקש מכם דבר אחד – לשמור על אורך רוח וקור רוח. אנחנו ערוכים הן להגנה והן להתקפה, אנחנו מכים באויבינו ונחושים גם להגן על עצמנו.

“אני רוצה קודם לומר מילה לחיילי צה”ל בסדיר ובמילואים: אתם הגב של האומה. אנחנו נותנים לכם את הגיבוי המלא, אנחנו גאים בכם, אנחנו מצדיעים לכם, אנחנו מגבים אתכם בכל צעד ובכל שעל ואתם שמצטרפים היום, אתם מצטרפים היום לדור הניצחון”.

בהמשך אמר: “אתם מצטרפים לשני חילות שהיינו נוהגים לשיר אחרי מלחמת ששת הימים: ‘השריון עשה היסטוריה׳ – וגם הנדסה קרבית. היום השריון וההנדסה הקרבית עושים היסטוריה. פשוט משנים את פני המערכה”.

 

“אתם מובילים את ההכרעה בתמרון הקרקעי, וכולם, כל מי שחשב שעבר זמנם ובטל זמנם, כולם היום מורידים את הכובע ואומרים ׳עבודה מדהימה׳. אתם באים לזרוע ההכרעה של מדינת ישראל”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות