‘הם מכירים עיתונאים, ויש אינטרס’: אמסלם חושף מי המדליף מהקבינט

השר לשיתוף פעולה אזורי, המשמש גם 'משקיף' בקבינט, מאשים בריאיון רשת ב את אנשי הצבא בהדלפות • "היות ויש הרבה הדלפות אני הרבה פעמים לא שואל שאלות כדי לא לקבל תשובות"
חרדים 10
ג' אב התשפ"ד / 07.08.2024 11:35

דודי אמסלם, השר לשיתוף פעולה אזורי, המשמש גם ‘משקיף’ בקבינט המדיני ביטחוני, האשים היום (רביעי) את אנשי הצבא בהדלפות מתוך הדיונים.

בריאיון בתוכנית ‘קלמן ליברמן’ ברשת ב’ –  אמר אמסלם: “אני מאמין שחלק גדול מהדברים לא מודלף מהשרים אלא על ידי שאר האנשים שיושבים שם”.

הוא הזכיר: “בתוך הקבינט המצומצם גם דלפו דברים, גם כשגנץ ואיזנקוט ישבו בו. גם בקבינט המצומצם יש אנשי מקצוע, אנשים נוספים ואנשי צבא שמכירים עיתונאים – גם להם יש אינטרסים להדליף. אני מניח שניתן לחלק את ההדלפות בפורפורורציות של האנשים שיושבים שם – והרוב זה לא שרים”.

אמסלם הוסיף: “היות ויש הרבה הדלפות, אני הרבה פעמים לא שואל שאלות כדי לא לקבל תשובות”.

על ההחלטות של חיסול אישים אמר: “אנחנו לא עוסקים בנושאים תיאורטיים בקבינט, אנחנו לא מדברים על זה בקבינט, כי אם נדבר על זה – זה ישודר ואותו בן אדם יצא מהמקום”.

ברקע התגובה האיראנית שצפויה להגיע בעקבות חיסול הנייה בטהראן, התייחס השר לאופי הלחימה בצפון: “ב-7 באוקטובר קיבלנו החלטה בקבינט שצה”ל לא יפעל בשתי גזרות באופן עוצמתי, החלטנו להתמקד בדרום ובצפון להחזיק כוח מגיב ובולם. ההחלטה הזו הייתה נכונה אז ונכונה היום. יבוא היום שצה”ל יסגור את הסיפור בדרום ולאחר מכן אנחנו נתארגן כמו שצריך”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות