“לכו לעזאזל”: ראש עיריית נתיבות פותח פה על אריה דרעי ונציגו בעיר

מפרוטוקול דיון שפורסם בערוץ i24NEWS עולה כי ראש העיר נתניבות יחיאל זוהר ואבי דרעי, נציג ש"ס במועצת העיר, התעמתו בנוגע למוסדות בזרם הממלכתי-חרדי בעיר • "לא אתה ולא אריה, אף אחד לא יכול לאיים עליי"
חרדים 10
ג' אב התשפ"ד / 07.08.2024 00:09

מפרוטוקול ישיבת מועצת העיר נתיבות שפורסם על ידי העיתונאי קובי דהן  בערוץ i24NEWS עולה, כי ראש העיר יחיאל זוהר נמצא בעימות ישיר עם אנשי ש”ס – וזאת נוכח הקרע המחריף בינו לבין יו”ר ש”ס אריה דרעי.

פרשיית הממ”חים מסעירה בימים אלו את ש”ס, מחשש לעוד מוסדות יינטשו את רשת החינוך ‘בני יוסף’, אחרי שרשת מוסדות החינוך של החיד”א אברג’ל  נטשה את הרשת.

מפרוטוקול הישיבה שהתקיימה באמצע חודש יוני עולה כי יחיאל זוהר ניהל חילופי דברים עם אבי דרעי, המשמש נציג ש”ס במועצה. יובהר כי אין לאחרון קשר משפחתי ליו”ר ש”ס.

לפי הפרוטוקול, ראש העיר אמר: “אם הייתי רוצה הייתי פותח 10 מוסדות ממ”ח ומוחק לכם את כל גני הילדים”.

כאשר נציג ש”ס ענה לו – השיב לו זוהר: “אתה רוצה לאיים עליי? לא אתה, לא אריה (דרעי), אף אחד לא יכול לאיים עליי” –  זאת לכאורה בשל הלחץ שמופעל נגדו בל עזיבת קהילת הרב אברג’ל את רשת החינוך של ש”ס.

לפי הפרוטוקול, זוהר, מאיים לכאורה בכך שיחשוף את מה שהולך ברשת החינוך של ש”ס. “אם אני מתחיל, אם אתה תדע מה שאני יודע, אתה יושב עכשיו בשקט ולא מדבר שעתיים, אז זהו. כדאי לך, אז עזוב”.

 

בהמשך, אמר ראש העיר כי רק בשל העובדה שמדובר בתושביו החרדיים, הוא מקיים דיון נוסף בעניין הממ”חים: “אם לא שמדובר בחרדים אני לא שואל אותך, ולא אותו (-אריה דרעי) ולא את הרב. הייתי צריך לבוא ולהצביע עכשיו ולך לעזאזל אתה והוא (-אריה דרעי) ביחד, בסדר? יכולתי לעשות את זה ולהצביע עכשיו אבל לא עשיתי את זה. אני אקח את הנתונים ואבדוק”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות