“פרצה להבה גדולה”: בקבוק תבערה הושלך על ביתו של הרב דב ליאור

מחבל יידה בקבוק תבערה על בית הרב דב ליאור, פגע במרפסת - אך כובה באופן מידי על ידי הרב. • "עד שהספקנו להסתכל ימין ושמאל, הרב לקח דלי מים ושפך וזה כבה" • ח"כ לימור סון הר מלך: "המחבל הנאלח שזרק את בקבוק התבערה צריך להיות מחוסל עוד הלילה"
חיים טוויל ואריה ריבקינד
ב' אב התשפ"ד / 06.08.2024 01:54

מחבלים ידו היום (שני) בקבוק תבערה על ביתו של  הרב דב ליאור, רבה של מפלגת עוצמה יהודית, הממוקם בשכונת בית אורות בירושלים.

הבקבוק  פגע במרפסת אך כובה באופן מידי על ידי הרב.

הרב ליאור שחזר: “הייתי בחדר, שמעתי בחוץ רעש וראיתי להב בחוץ. האש הייתה בשלושה מקומות, רצתי לאמבטיה, לקחתי דלי מים לכבות את השריפה”.

רעייתו, הרבנית אסתר סיפרה: “פתאום פרצה להבה גדולה במרפסת ועד שהספקנו להסתכל ימין ושמאל, הרב לקח דלי מים ושפך וזה כבה. עם ישראל חי, שיבינו סוף סוף עם מי יש לנו עסק, מי עשה את זה? לא החמאס מעזה ולא החיזבאללה. עשה את זה ערבי שכן שלנו שגר פה באחד המקומות. צריך לתפוס שיש לנו פה עסק עם עם שרוצה להשמיד אותנו”.

זו הפעם השנייה  שבקבוק תבערה נזרק על בית הרב ליאור.

ח”כ לימור סון הר מלך הגיבה: “שוב מחבל נאלח זרק בקבוק תבערה לעבר ביתו של גדול הדור, הרב דב ליאור שליט”א, בשכונת בית אורות בירושלים.

זהו מעשה טרור חמאסנאצי, שמטרתו ברורה – להחליש את אחיזתנו בירושלים עיר הקודש. המחבל שזרק את בקבוק התבערה וניסה לשרוף את הרב והרבנית, צריך להיות מחוסל עוד הלילה.

אני מחזקת את ידי הרב דב ליאור על עמידתו האיתנה ללא מורא למען ארצנו ועיר קודשנו. דווקא בתקופה זאת של השנה בה אנו מציינים את ימי החורבן אנחנו גאים להכריז, ירושלים כולה שלנו. חזרנו הביתה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות