בן גביר רתח: בשביל חוק הקומבינות של דרעי הליכוד פוגע בביטחון

יו"ר עוצמה יהודית איתמר בן גביר מתח ביקורת חריפה על קידום חוק הרבנים של ש"ס והאשים את הליכוד: "הווטו של הצירוף שלי לקבינט המלחמה, גם של גלנט וגם של דרעי, פוגע שוב פגיעה ממשית בביטחון אזרחי ישראל. בושה וחרפה!"
אריה ריבקינד
א' אב התשפ"ד / 05.08.2024 19:32

יו”ר עוצמה יהודית, איתמר בן גביר, מתח הערב (שני), בפתח ישיבת סיעתו בכנסת,  ביקורת חריפה על קידום חוק הרבנים של ש”ס – והאשים את הליכוד בפגיעה בביטחון ישראל.

“בשביל חוק הקומבינות של אריה דרעי הליכוד מוכן לפגוע פגיעה ממשית בביטחון אזרחי ישראל”, קבע.

בן גביר הוסיף: “פשוט מדהים היה לשמוע שמסירים מסדר היום את ההצעות של חברי הכנסת צביקה פוגל, לימור סון הר מלך ויצחק קרויזר, הצעות חוק במאבק בפשיעה ובטרור, שהם בליבת העשייה למען ביטחון המדינה, הצעות חוק חשובות ביותר –  שהליכוד מסיר בגלל חוק הקומבינות של אריה דרעי”.

הוא הדגיש: “הווטו של הצירוף שלי לקבינט המלחמה, גם של גלנט וגם של דרעי, פוגע שוב פגיעה ממשית בביטחון אזרחי ישראל. בושה וחרפה!”

גפי שדווח מוקדם יותר בחרדים 10, הקואליציה החליטה אחר הצהריים להסיר מסדר היום את חוק המועצות הדתיות המכונה ‘חוק הרבנים 2′, זאת בשל התנגדות מפלגת עוצמה יהודית לתמוך בחוק.

ההתנגדות של השר איתמר בן גביר מגיעה על רקע דרישתו להצטרף לפורום המצומצם לניהול המלחמה – דרישה לה מסרבים אריה דרעי ויואב גלנט.

במפלגת עוצמה יהודית הדגישו כבר בבוקר: “אנו עומדים על הדרישה להכניס את השר לביטחון לאומי לפורום המצומצם, ועד שדרעי לא יסיר את התנגדותו לצרף את השר בן גביר לפורום המצומצם וראש הממשלה יאפשר זאת,’ חוק הרבנים’ לא יעבור”.

כסנקציה למהלך של ‘עוצמה יהודית’ החליטו בקואליציה שכלל החוקים של ח”כי ‘עוצמה’ לא יעלו היום להצבעה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות