סקר דיירקט פולס: רוב מצביעי הקואליציה רוצים את סער בממשלה

מסקר 'דיירקט פולס' וערוץ 14 עולה, 57 אחוזים ממצביעי הקואליציה רוצים שהימין הממלכתי תצטרף לממשלה • נתניהו עוקף בענק את גנץ ולפיד: הציבור רוצה שהוא ינהל המו"מ לשחרור החטופים • רוב גדול בציבור הישראלי נגד עסקה שתשאיר את יחיא סינוואר בתפקידו
חרדים 10
א' אב התשפ"ד / 05.08.2024 00:48

מסקר של מכון ‘דיירקט פולס’ שפורסם הערב (ראשון) במהדורה המרכזית של ערוץ 14 עולה, כי רוב מצביעי הקואליציה רוצים שמפלגת הימין הממלכתי בראשותו של גדעון סער תצטרף לממשלה.

בסקר נשאלו מצביעי הקואליציה: “האם אתה בעד או נגד כניסתה של מפלגת הימין הממלכתי בראשות גדעון סער לממשלת נתניהו?”

57 אחוזים מהנשאלים אמרו כי הם תומכים בכניסתו לממשלה, 37 אחוזים מתנגדים ו-6 אחוזים אמרו שאין להם דעה בעניין.

מנתון נוסף בסקר עולה,  כי ראש הממשלה בנימין נתניהו מקבל את התמיכה הגדולה ביותר בקרב הציבור בישראל לניהול המשא ומתן לשחרור החטופים מול  חמאס, בהשוואה לבני גנץ ויאיר לפיד.

במענה לשאלה: “מי יכול לנהל טוב יותר את המו”מ מול חמאס” – 45 אחוזים מהנשאלים סבורים כי נתניהו ינהל את המו”מ בצורה הטובה ביותר, 21 אחוזים סבורים שגנץ ינהל את המו”מ יותר טו, ורק 16 אחוזים מהציבור סבורים שלפיד יכול לנהל את המגעים עם חמאס לשחרור החטופים יותר טוב מגנץ ונתניהו. 3 אחוזים מהנשאלים אמרו כי אין להם דעה בעניין.

מנתוני הסקר עלה גם כי רוב ניכר בציבור הישראלי מתנגד לעסקה לשחרור החטופים במידה והיא תשאיר את מנהיג חמאס בעזה יחיא סינוואר בתפקידו.

במענה לשאלה: “האם תתמוך או תתנגד לעסקה לשחרור חטופים שתאפשר למנהיג חמאס בעזה יחיא סינוואר להישאר בתפקידו ולשקם את שלטונו בעזה” –  64 אחוזים מהנשאלים אמרו כי הם נגד עסקה שכזו, 25 אחוזים הצהירו שהם יתמכו בעסקה ו-1 אחוזים טענו שאין להם עמדה בעניין.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות