“לישון עם עיניים פקוחות בלילה”: הודעות מאיימות נשלחו בוואטסאפ

חרדים 10
|
כ"ט תמוז התשפ"ד / 04.08.2024 19:26
ההודעות המאיימות, שנשלחו לטלפונים הניידים של עיתונאים ואזרחים דרך וואטסאפ וטלגרם ממספרים זרים, כוללות איומים על בכירים ישראלים ועל עיתונאים • “תהנה מהרגעים האחרונים בחייך! קחו את האזהרה שלנו ברצינות. אנחנו לא צוחקים עם אף אחד”

עיתונאים ואזרחים ברחבי הארץ דיווחו היום (ראשון) כי קיבלו הודעות מאיימות לטלפונים הניידים שלהם – באמצעות אפליקציות וואטסאפ וטלגרם, ממספרים בעלי קידומות זרות, כולל צ’ילה ואינדונזיה.

לפי דיווח ב’כאן חדשות’, תוכן ההודעות מתייחס לשיחות טלפון קודמות שלכאורה בוצעו לפני יומיים, ומדגיש כי הפעם יש להתייחס לאיומים ברצינות. ההודעה כוללת איומים על אישים בכירים בממשלה ובמערכת הביטחון, ביניהם ראש הממשלה נתניהו, יאיר לפיד, איתמר בן גביר, ראשי המוסד והשב”כ, ובכירים צבאיים נוספים.

האיומים מלווים בחומרים ויזואליים מטרידים.

לפי הדיווחים, נשלחו תמונות וסרטון המציגים את ראש הממשלה בנימין נתניהו, ראש המוסד דדי ברנע, שר הביטחון יואב גלנט, והרמטכ”ל לשעבר אביב כוכבי כמטרות.

הגורמים המאיימים טוענים כי הם “מאוד קרובים” לעיתונאים וכי כל המידע האישי שלהם ושל משפחותיהם נמצא בידיהם. ההודעה מסתיימת באזהרה מפורשת לקחת את האיום ברצינות.

בהודעה עצמה נכתב: “שלום! התקשרנו אליך לפני יומיים. אבל לא לקחתם אותנו ברצינות!! הפקידים והמנהיגים הפושעים שלך הם היעדים המוגדרים שלנו. את כולם הכוחות שלנו עם הפקידים שלך. כדי שהם אפילו לא יחשבו על זה נתניהו, לפיד, בן גביר, דוד ברנע, רונן בר, אביב כוכבי, גלנט ו… לישון עם עיניים פקוחות בלילה…

“צלם את התמונות האחרונות שלך למזכרת… אנחנו מאוד קרובים אליך וכל המידע האישי שלך ושל משפחתך נמצא בידיים שלנו. תהנה מהרגעים האחרונים בחייך! קחו את האזהרה שלנו ברצינות. אנחנו לא צוחקים עם אף אחד”.