רינה דניב הי”ד יצאה לאימון ונרצחה לעיני בעלה שנפצע בינוני

יוני גרין
|
כ"ט תמוז התשפ"ד / 04.08.2024 12:14
רינה דניב הי”ד , בת 66, נרצחה בפיגוע דקירה בחולון, בעלה שמעון בן ה-68 נפצע בפיגוע באורח בינוני • השניים נדקרו על ידי המחבל בזמן שהיו בהליכת בוקר • רונית, אחותו של שמעון: “הוא ראה את אשתו נאבקת במחבל. מצבו יציב כרגע, ולא נשקפת סכנה לחייו. זה קרה ליד הבית שלהם”

רינה דניב הי”ד, בת 66 מחולון, נרצחה הבוקר (ראשון)  בפיגוע דקירה בחורשת היובל ברחוב דן שומרון בעיר.

“רינה הייתה מתנדבת בהמון עמותות, אישה שנותנת מעצמה. המון מכירים אותה בחולון, יהיו הרבה שיהיו בהלם”, סיפרה רונית גיסתה של רינה. “מהרגע ששמעתי על האירוע ידעתי שאחי וגיסתי פה. התקשרתי ישר לבית חולים ואמרו לי שפינו את שמעון, על רינה לא נתנו לי פרטים.

“זה מסלול הליכה שהוא ואישתו עושים כל בוקר. שניהם ספורטאים, עושים את המסלול הזה פעם בבוקר ופעם בערב. הוא ראה את אשתו נאבקת במחבל. מצבו יציב כרגע, ולא נשקפת סכנה לחייו. הם שניהם תושבי חולון, זה קרה ליד הבית שלהם”.

המחבל התנפל על רינה בדקירות בזמן שעשתה אימון בוקר עם בעלה שמעון בן ה-68. היא נפצעה אנוש ובהמשך נקבע מותה בזירה. בעלה נפצע באורח בינוני ופונה לבית החולים וולפסון.

בפיגוע הדקירה נרצח גם גבר בשנות ה-80 לחייו – ששמו טרם הותר לפרסום.

המחבל, פלסטיני ללא אישור שהייה בישראל, דקר את השניים למוות בשתי זירות שונות – האישה נרצחה בפארק  והגבר נדקר בתחנת דלק סמוכה ברחוב משה דיין.  הפצוע פונה לבית החולים וולפסון, שם קבעו את מותו לאחר שפעולות ההחייאה לא צלחו.

בנוסף נפצע באורח קל צעיר בן 26, שטייל עם הכלב בפארק.

שוטר שהגיע לזירה נטרל את המחבל,  עמאר עודה, תושב סלפית בן 35, ששהה בשטח ישראל ללא אישור, ביריות ופצע אותו קשה. מותו של המחבל נקבע בבית החולים.

הפיגוע התרחש בשלוש זירות: אחת בכניסה לפארק ברחוב משה דיין, שבה נקבע מותה של האישה, השנייה בתחנת אוטובוס סמוך לתחנת הדלק שם נרצח הקשיש בן ה-80 והשלישית בכניסה לחניון האוטובוסים ברחוב דן שומרון.