“מי את מרשעת?”: מפגינה הסירה כיסוי ראש של חברת מועצת פ”ת

במהלך הפגנה שנערכה בסמוך לקניון כפר גנים בפתח תקווה, אחת מהמפגינות הסירה באלימות כיסוי ראש של חברת מועצת העיר שחלפה באיזור • ח"כ טלי גוטליב: "מי את אשה מרשעת שמושכת את כיסוי ראשה של אשה בבריונות?" • התוקפת עוכבה הבוקר לחקירה
חרדים 10
כ"ט תמוז התשפ"ד / 04.08.2024 10:10

פשע שנאה על רקע דתי: מפגינה הסירה אמש (מוצ”ש) באלימות את כיסוי ראש של חברת מועצת העיר פתח תקווה מטעם מפלגות הציונות הדתית והבית היהודי,  חגית תלם.

לפי דיווח בערוץ 7, במהלך מחאה שנערכה בסמוך לקניון כפר גנים בעיר, חלפה תלם באיזור – ואחת המפגינות הסירה את כיסוי הראש שלה, השליכה את המטפחת אל הקרקע וגידפה אותה.

המפגינה שהסירה את כיסוי הראש לבשה חולצה של תנועת המחאה ‘חופשי בארצנו’.

מאוחר יותר הגישה תלם תלונה במשטרה בחשד לעבירות תקיפה סתם ואיומים על פי חוק העונשין.

הבוקר שוטרי מחוז מרכז עיכבו לחקירה את התוקפת, תושבת פתח תקווה.

מהמשטרה נמסר: “חוקרי תחנת פ”ת פתחו הלילה בחקירה עם קבלת דיווח בדבר חשד לתקיפת אישה במהלך הפגנה בעיר, ככל הנראה על רקע נושא המחאה, כאשר בעת שהקורבן ניהלה שיח עם אישה אחרת, הגיעה החשודה מאחור, נתנה לקורבן מכה בראשה ותלשה את כיסוי הראש שלה.

“שוטרי התחנה פתחו בחקירה מואצת עם קבלת התלונה במסגרתה ניתחו את תיעוד האירוע, בעדיפות גבוהה בהתאם להנחיית מפקד מחוז מרכז – ניצב אבי ביטון, אשר ראה בחומרה את אירוע האלימות בנסיבות אלה, העשוי להסלים ולסכן את יסודות החברה ובטחונה.  החוקרים זיהו את החשודה במעורבות ועכבו אותה לחקירה בתחנה”.

ח”כ טלי גוטליב הגיבה בחשבון הטוויטר שלה: “מי את אשה מרשעת שמושכת את כיסוי ראשה של אשה בבריונות? מכירים גזירת פיאות וזקנים? זוכרים את התמונות הזוועתיות והמשפילות האלה? קבלו את שיא ההשפלה הערב, במדינת ישראל. אנרכיסטית ערלת לב תולשת את כיסוי הראש מעל ראשה של אשה. אני נחרדתי והתחלחלתי. לאן עוד יגיעו השמאלנים הקיצוניים אחוזי השנאה”.

ארגון ‘יהודית’ הגיב: “כל אזרח צריך להזדעזע מהמעשה הנבזי, מדובר בשפל חסר תקדים ובביזוי על רקע יהדותה של חגית. זכותה של כל אישה בישראל ללכת בגאון בכיסוי ראש מבלי להיפגע.

“על משטרת ישראל לפעול באופן מיידי , לעצור את העבריינית ולמצות עימה את הדין.

“במצעד השפחות סיפרו לכם על פגיעה בזכויות נשים, תזכרו איך בקלי קלות הידיים נשלחות באלימות ובשנאה כדי להסיר את כיסוי הראש של מי שבסך הכל הלכה ברחוב בישראל. נעשה ככל יכולתנו על מנת למנוע מקרה מעין זה בעתיד”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות