התעללות בגופתו: משפחת החטוף איתן לוי הי”ד פרסמה תיעוד קשה

משפחתו של נהג המונית שנחטף ונרצח פרסמה את הסרטון הקשה באמצעות עמוד האינסטגרם של יוסף חדאד • "החלטנו לשתף ולהוציא החוצה את סרטון חטיפתו והלינץ' שביצעו באיתן. ההוכחה שאין אף אזרח תמים בעזה"
חרדים 10
כ"ט תמוז התשפ"ד / 03.08.2024 22:24

משפחתו של איתן לוי הי”ד, נהג מונית בן 53 מבת ים, פרסמה היום (שבת) תיעוד מעזה, בו נצפית גופתו של יקירם מובלת בתוך תא מטען פתוח ברכב נוסע.

מספר שניות לאחר מכן, בסרטון מופיעה גופתו כשהיא מוטלת על הרצפה – ומסביבו פורעים הבועטים בה.

לוי הי”ד אסף בבוקר ה-7 באוקטובר מכרה מראשון לציון והספיק להביא אותה לקיבוץ בארי שבעוטף עזה. בדרכו חזרה למרכז הארץ בכביש 232, בזמן שהוא מעדכן בטלפון את בנו שחר בירי הרקטות סביבו, הוא נתקל במחבלים שחדרו מהרצועה.

בשיחת הטלפון שמע הבן את צעקות המחבלים ואת ההמולה. במשך כחודש וחצי איש לא ידע מה עלה בגורלו, עד שהתברר שנחטף לעזה.

כמה שבועות לאחר מכן עודכנה משפחתו שהוא נרצח וגופתו עדיין מוחזקת בשבי חמאס ברצועת עזה.

המשפחה פרסמה את התיעוד באמצעות עמוד האינסטגרם של יוסף חדאד – וכתבה: “עם המון כאב ובעיקר חששות לחשוף את הטראומה שעברנו, החלטנו לשתף ולהוציא החוצה את סרטון חטיפתו והלינץ’ שביצעו באיתן. ההוכחה שאין אף אזרח תמים בעזה. 43 שבועות שאנחנו חיים בסבל שאין לתאר. 115 חטופים שנותרו מאחור. זה הזמן להחזיר את כולם הביתה”.

שחר, בנו של לוי, סיפר בריאיון לחדשות 13 ביום שנודע למשפחתו על מותו, לפני כחצי שנה: “אמרו לנו היום בבוקר שיש גורם מודיעיני שאימת שאבא שלי נרצח. בשורה קשה במיוחד בשישי בבוקר.

“החודשיים האלה היו בחוסר ודאות נורא, בעצם הכריזו שאבא חטוף בהתבסס על איכון הפלאפון שלו בעזה אבל מבחינתי זה לא היה מספק, אמרתי להם שמבחינתי הוא נעדר. עד שתהיה ראייה ויזואלית שהוא למעשה נרצח, מה שבאמת קרה היום כשהודיעו לנו”.

שחר הוסיף: “אני רוצה לומר למשפחות החטופים שיצליחו למצוא את הכוחות והתקווה להמשיך, ואני מקווה שהמדינה תצליח להחזיר אותם הביתה בשלום, ושלא יתבשר להם גורל מר כמו שקרה למשפחה שלי. אני מקווה גם שישראל תצליח להחזיר אותו הביתה בשביל קבורה ראויה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות