הפרשן נחום ברנע מציע לאיראנים: לפגוע עם טיל במטוס ‘כנף ציון’

הפרשן הבכיר של 'ידיעות אחרונות' מסביר כי פגיעת טיל ב'כנף ציון' תביא לאיראנים "פגיעה בסמל ממלכתי, יקר למדינה ויקר למשתמשים ובטהרן יוכלו לחגוג ניצחון" • טלי גוטליב: "צריך לשבת בכלא כל ימי חייו על סיוע לאויב בזמן מלחמה" • איש תקשורת: "שובר השיא של עצמו בסיוע לאויב"
אבי כץ
כ"ז תמוז התשפ"ד / 02.08.2024 12:11

העיתונאי נחום ברנע, הפרשן הבכיר של ‘ידיעות אחרונות’, תייחס לחשש מתגובה איראנית לחיסולו של אסמאעיל הנייה באדמת טהרן והציע כתובת לאן לשלוח טיל.

ברנע כתב בטורו ב’ידיעות אחרונות’: “קטונתי מלייעץ לאיראנים מה לעשות בטיליהם, אבל נזכרתי שבאירוע באפריל נגרם נזק קל למבנה בבסיס חיל האוויר נבטים”.

הוא הוסיף: “מתברר שהאיראנים יודעים את הכתובת. אם הם מבקשים לפגוע בישראל בלי להיגרר למלחמה, הם יכולים לכוון טיל אחד אל מטוס אחד, לא מאויש, שחונה בבסיס הזה”.

ברנע פירט: “הם יקבלו פגיעה בסמל ממלכתי, יקר למדינה ויקר למשתמשים. בשתי מילים: כנף ציון. פגיעה קטנה בכנף, ובטהרן יוכלו לחגוג ניצחון. אני משוכנע שהישראלים, למרות העלבון, ימצאו דרך להבליג”.

ח”כ טלי גוטליב: “נחום ברנע ׳העיתונאי׳ דינו מיתה או מאסר עולם. כך קבוע בסעיף 99 לחוק העונשין. ברנע משרת ומסייע לאיראן ראש ציר הרשע! בטור שרשם ייעץ לאיראנים לתקוף שוב את בסיס נבטים תוך דגש על פגיעה בכנף ציון. נחום ברנע צריך לשבת בכלא כל ימי חייו על סיוע לאוייב בזמן מלחמה. אני חשה תיעוב גמור לאיש המסוכן הזה ולכל מי שאישר פרסם חרפה כזו. אין גרוע מאוייב מבית! מי שעשה מעשה המסייע לאוייב דינו מיתה או מאסר עולם. (ס. 99 לחוק העונשין)”.

ח”כ קטי שטרית: “נחום ברנע ‘עיתונאי’ ב’עיתון של המדינה’ מייעץ לאיראנים לשגר טיל לעבר מטוס שאמור לשרת את סמלי השלטון בישראל בכדי שיוכלו ‘לחגוג ניצחון’. אין מילים! חרפה עליו ועל העורך שחשב שזה בסדר לאשר את הטור המביש והאנטי ישראלי הזה”.

חנן עמיאור, עורך אתר ביקורת התקשורת ‘פרספקטיבה’: “נחום ברנע מפציר באירן להפציץ על הקרקע את ‘כנף ציון’, מטוס ראשי המדינה. תנו לזה לחלחל לכם. העניין כאן איננו ברנע אלא עורכי ידיעות אחרונות, שהחליטו שהפיגול הזה ראוי להיות מודפס בעיתון. ידיעות אחרונות הוא מוצר רעיל. אל תכניסו אותו הביתה”. 

שמעון ריקלין: “נחום ברנע שובר את השיא של עצמו בסיוע לאוייב. ידיעות אחרונות. העיתון של המדינה הפלשתינית”. 

הגולש יהונתן ורנר: “נחום ברנע במופע מטורלל ממש מכווין ומייעץ לאיראן איפה ומה לתקוף. זו רבותי מכונת רעל שגם מעודדת פגיעה בבסיסי צה״ל. ‘לא מאויש'”.

יהודה עמרני, דובר מועצת בנימין: “וזה רבותי נחום ברנע. לעודד סרבנות ופירוק הצבא זה לא השיא שלהם. יש לנו עסק עם איראנים והמליציות שלהם במזרח התיכון כמו החות’ים וברנע. יהיה קשה אבל אנחנו ננצח!”

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות