חוסל “עיתונאי” נוח’בה שהשתתף בטבח, תיעד והפיץ סרטוני פיגועים

מחבל נוחב'ה שהיה במקביל עיתונאי באל ג׳זירה: מטוס קרב תקף וחיסל את אסמאעיל גול, מחבל נוח'בה שלקח חלק בטבח בשבעה באוקטובר - והפיץ תיעוד פיגועים נגד לוחמים
חיים טוויל
כ"ז תמוז התשפ"ד / 01.08.2024 21:14

בפעילות משותפת של שב”כ וצה”ל, מטוס קרב תקף וחיסל את אסמאעיל גול, חבר בזרוע הצבאית של חמאס ומחבל נוח׳בה שלקח חלק בטבח הרצחני בשבעה באוקטובר.

בנוסף, כחלק מתפקידו בזרוע הצבאית הדריך אחרים כיצד לתעד את הלחימה, ולקח חלק פעיל בתיעוד והפצת סרטוני פיגועים נגד כוחות צה”ל.

פעילותו זו מהווה חלק בלתי נפרד מהפעילות הצבאית של ארגון הטרור.

הפרשן עמית סגל ציין, כי  מדובר במחבל נוחב’ה שהיה במקביל עיתונאי באל ג׳זירה.

“צה״ל ושב״כ פועלים בכל המאמצים לפגוע ולחסל מחבלים שלקחו חלק בטבח השבעה באוקטובר, וכך ימשיכו לעשות”, נאמר בהודעה. .

רשת אל-ג’זירה הגיבה בהצהרה רשמית על חיסול ה”עיתונאי” איסמעיל אל-גול: “רשת אל-ג’זירה רואה בטענת הכוחות והמודיעין הישראלים כי הכתב השהיד איסמעיל אל-גול בעזה היה אחד מכוחות אלנוח’בה המזוהים עם חמאס והשתתף בפיגוע ב-7 באוקטובר כטענה לא נכונה ושקרית, ובטענה זו הם מנסים להסתיר את האמת על פשעיהם בתקיפת עיתונאים שהיו בעבודה”.

מוקדם יותר תקף צה”ל באמצעות מטוס קרב של חיל האוויר ובהכוונת מידע מודיעיני של אמ”ן, שב”כ ופיקוד הדרום, מחבלים שפעלו במתחם בית הספר “דלאל” בשכונת שג’עיה בעיר עזה.

“המתחם שימש את ארגון הטרור חמאס כמקום מסתור למחבלים ולמפקדים בארגון. במתחם זה תוכננו פעולות טרור כנגד מדינת ישראל” נמסר מטעם דובר צה”ל.

עוד צוין כי “טרם התקיפה ננקטו צעדים רבים בכדי לצמצם את הסיכוי לפגיעה באזרחים, לרבות שימוש בחימוש וחוזי מדויק ומידע מודיעיני נוסף”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות