סימם וגילח את ראשן: בן 43 מבני ברק התעלל בנשים מחוסרות דיור

תושב בני ברק הוביל נשים מוחלשות לדירת מסתור, סימם אותן וגילח את שיערן של חלק מהקורבנות - תוך שהוא מתעלל בהן, בעת שהן מורדמות • בחקירה נחשף: היה שוכר חדר בת"א ומתחיל במסע איתור קורבנות על מנת לבצע בהן את זממו • היום הוגשה הצהרת תובע
חיים טוויל
כ"ו תמוז התשפ"ד / 01.08.2024 12:51

תושב בני ברק הוביל נשים מוחלשות לדירת מסתור, סימם אותן וגילח את שיערן של חלק מהקורבנות, תוך שהוא מתעלל בהן.

היחידה המרכזית במשטרת מחוז ת”א עצרו את החשוד והיום (חמישי) הוגשה הצהרת תובע.

המעצר בוצע לאחר שבמשטרה התקבלו לפני מספר שבועות מצד גורמי הרווחה דיווחים על התעללות בנשים מחוסרות דיור באזור התחנה המרכזית בתל אביב.

שוטרי הימ”ר במחוז תל אביב פתחו בחקירה, במטרה לבדוק את נסיבות האירועים ולאתר את המעורבים.

במהלך החקירה התגלו מספר מקרים של חשד להתעללות בנשים מחוסרות דיור, וצוות החקירה –  בסיוע שוטרי מרחב איילון שפעלו במהירות – הצליח לאתר 10 נשים שנפלו קורבן בחודשים האחרונים למעשיו הקשים והחמורים של החשוד.

במהלך עדותן של הקורבנות, נחשפו זוועות והתעללות פיזית ונפשית קשה שביצע החשוד בקורבנות בעת שהותן בדירה השכורה.

לפי החשד, החשוד שפעל בשיטתיות, היה שוכר חדר בת”א ומתחיל לכאורה במסע איתור קורבנות על מנת לבצע בהן את זממו. לאחר שהיה מאתר את הקורבנות ומזמין אותן לדירה באזור התחנה המרכזית בת”א, היה מספק להן סמים ומרדים אותן, תוך שימוש בחומר הרדמה ומתעלל בהן בעת שהן מורדמות, כאשר הוא מגלח את ראשן באמצעות מספריים ומכונת גילוח.

עם התקדמות החקירה, הצליחו החוקרים לאתר את זהות החשוד – בן ה-43 תושב בני ברק, ולעלות על עקבותיו.

החשוד נעצר לפני שלושה שבועות על ידי בלשי ימ”ר ת”א ובמהלך החיפוש שבוצע בדירה המושכרת, נתפסו סמים, מספריים ומכונות גילוח אשר באמצעותם על פי החשד, ביצע בקורבנות מעשים לצורך ביזוי תוך שהוא מרדים אותן ושולל מהן את כושר ההתנגדות.

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת בחודש האחרון והיום, כאמור,  הוגשה הצהרת תובע לקראת הגשת כתב אישום ומעצר עד תום ההליכים באמצעות הפרקליטות.

לפי דיווח באתר ynet, הפרשה החלה באקראי כשהסלולרי של החשוד נגנב על ידי אדם שחיטט בו ונחשף לסרטונים הקשים. הגנב הראה לדרות הרחוב את הסרטונים והן קיבלו זאת קשה מאוד ולא היו מודעות למה שעברו. החקירה הסמויה הובילה לחשוד, שמצידו מכחיש את החשד ואמר כי הוא בעצמו נפל לסמים וסיפק אותם לבנות.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות