סער: לא אנעל את עצמי לאפשרות פוליטית עתידית – כולל עם ביבי

יו"ר הימין הממלכתי התייחס לעתידו הפוליטי ולא שלל שיתוף פעולה עם ראש הממשלה: "השיקול שלי יהיה אך ורק טובת המדינה" • "אני יודע שבציבור יש חששות רבים, אבל חייבים להבין: מי שיברח מהמלחמה, היא תרדוף אחריו" • "לא נחזור בטווח הנראה לעין לחיים שהיו לפני ה-7 באוקטובר"
חרדים 10
כ"ו תמוז התשפ"ד / 01.08.2024 11:51

יו”ר הימין הממלכתי, ח”כ גדעון סער, מתייחס בריאיון שהעניק ל’מעריב’, לאפשרות שישתף פעולה עם ראש הממשלה בנימין נתניהו.

בפתח הריאיון אמר סער: “לפני 7 באוקטובר לא חשבתי שאצטרף לממשלה, אבל המלחמה שינתה הכול ויחד עם חברי למחנה הממלכתי הצטרפתי. השיקול שלי יהיה אך ורק טובת המדינה. לא אנעל את עצמי לאפשרויות עתידיות –  כולל עם ביבי”.

סער הבהיר: “לא הוגשה לי הצעה לכהן כשר הביטחון. לא מתקיים כל מו”מ להצטרפות של הסיעה שלנו. זה המצב נכון להיום”.

על כניסת המפגינים לבסיסי צה”ל, לאחר מעצר החשודים בהתעללות במחבל נוח’בה, אמר: “מדובר בדבר חמור כי יש פה פגיעה קשה בסדר הציבורי. אי אפשר לקבל את ההתפרעויות וחדירה לבסיסי צבא שלובתה על ידי חברי כנסת ושרים. צריך להישמר מכניסה לאנרכיה במיוחד בימים אלו”.

על דחיית פתיחת שנת הלימודים בצפון: “האחריות היא של הממשלה כולה. המצב הביטחוני בצפון קשה ובסופו של דבר חייבים להיערך לשינוי המצב הקיים גם בצפון.

“אני מברך על חיסול בכיר החיזבאללה ביום שלישי. זאת אמנם הייתה פעולה חשובה אבל כדי לנצח ולשנות את המציאות בצפון יהיה צריך הרבה מעבר לזה. אני מקווה שנשלים את המלאכה בעזה ונתמקד בצפון.

“אני יודע שבציבור יש חששות רבים, אבל חייבים להבין: האויבים שלנו בהובלת איראן נערכים להשמדת ישראל בדרך של התשה ובלי קשר למה שאנחנו עושים. מי שיברח מהמלחמה, היא תרדוף אחריו. אנחנו במציאות היסטורית קשה ולא פשוטה, אבל יש לנו יכולת לעמוד בה. אין לנו ברירה. ב-30 השנים האחרונות ניהלנו מדיניות שגויה וכעת אנחנו משלמים את המחיר”.

על תאריך סיום המלחמה אמר: “אנחנו מתמודדים בעצם נגד איראן, החות’ים, החיזבאללה, החמאס ומיליציות בעירק ובסוריה. המלחמה תסתיים רק כשצד השני יבין כשזה לא ישתלם לו. לא נחזור בטווח הנראה לעין לחיים שהיו לפני ה-7 באוקטובר. זה מחייב נחישות והבנה של המצב ההיסטורי”.

סער מתייחס לעתיד הממשלה: “הממשלה שרדה עד עכשיו למרות משברונים כאלה. היא נשענת עדיין על רוב פרלמנטרי יציב של 64 חברי כנסת ואין ספק שאירועי המלחמה מסייעים לה להישאר ולהדק את השורות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות