ב’ויקטורי’ חגגו את החיסולים: שני עובדים שלא אהבו הרסו את המייצג

חרדים 10
|
כ"ה תמוז התשפ"ד / 31.07.2024 18:18
שני עובדים ערבים בסניף של רשת ‘ויקטורי’ בראש העין לא אהבו את החגיגות על חיסול הניה ושוכר – וזרקו על הריצפה את כל המטעמים • גורם ברשת: מדובר בעובד זכיין והוא סולק מהסניף ולא יחזור, ⁠השני קיבל זימון לשימוע

אייל רביד, מנכ”ל רשת ‘ויקטורי’, קישט 67 סניפים השולחנות ערוכים, מוזיקה ודיגלי ישראל – לכבוד החיסולים של שני רבי-המרצחים, איסמעיל הנייה מנהיג חמאס, ופואד שוכר, ‘רמטכ”ל חיזבאללה’, ואף תלה שלטים עם הכיתוב “עם ישראל חי”.

מנכ”ל הרשת אף פרסם מספר פוסטים בחשבון הפייסבוק שלו, בנוסף לפוסט שפורסם בחשבון הפייסבוק של הרשת, אשר אינו משתמע לשתי פנים: “מבצעי חיסול ממוקדים בויקטורי. מאות פריטים במחירים מטורפים והבקלאוות עלינו”.

בפוסט נוסף כתב, לצד תמונה של ‘שולחן’ באחד מסניפי הרשת:  “עם ישראל חי. ויקטורי זה הניצחון שלנו”.

אלא ששני עובדים בסניף ראש העין של הרשת פחות התחברו לחגיגה –  והרסו את השולחן.

גורם בכיר ברשת מסר ל’ישראל היום’: “מדובר בעובד זכיין והוא סולק מהסניף ולא יחזור. ⁠השני קיבל זימון לשימוע”.

מהרשת נמסר: “כמו עם ישראל כולו, קמנו הבוקר לשתי בשורות משמחות וציינו אותן בכלל סניפי הרשת ברחבי הארץ. במקרה החריג בסניף ראש העין מדובר בעובד זכיין שפוטר באופן מיידי מעבודתו. נמשיך לחזק את כוחות הביטחון ולהתפלל לחזרת החטופים במהרה”.

ח”כ לימור סון הר מלך כתבה: “שאפו גדול לרשת ויקטורי – היחידה שהקבילה את פני הקונים בשולחנות ערוכים המעוטרים בדגלי ישראל, מתוך שותפות לשמחה הגדולה של עם ישראל באובדנם של מנהיגי אויבנו”.