‘המחבל ירה, כשהסכין נתקע בגב, המשיך להכות’: פצוע הפיגוע שחזר

דוד אלימלך, תושב סוסיא, שחזר את הפיגוע כשמחבל ירה לעברו ודקר אותו ליד בית ענון • "בדרך ליום צילומים הרכב שלי נתקע ובהמתנה לחילוץ יצאתי להתפלל" • "תוך כדי ירי, הטלית נתפסה לי בין הרגליים ונפלתי. אף כדור לא פגע" • "הבנות התחבאו באוטו, המחבל לא ראה אותן"
חרדים 10
כ"ה תמוז התשפ"ד / 31.07.2024 17:37

דוד אלימלך, תושב סוסיא, שנפצע היום (רביעי) באורח בינוני בפיגוע בצומת העוקפים, בין קריית ארבע לבית ענון, שחזר את רגעי הדרמה בהם  ניהל מאבק עם מחבל –  שבתחילה ירה בו ולאחר מכן דקר אותו.

“הבוקר, בדרך ליום צילומים הרכב שלי נתקע אחרי צומת קריית ארבע. בהמתנה לחילוץ יצאתי להתפלל, ובזמן תפילת עמידה עצר רכב מולי. הייתי בטוח שמישהו בא לעזרה”, כתב אלימלך.

“המחבל יצא עם יד מאחורי הגב. קלטתי משהו חשוד, הוא התקרב אליי במהירות ושלושה מטרים ממני שלף אקדח והתחיל לירות לעברי, תוך כדי שהוא רודף אחריי וממשיך לירות חמש יריות. הסתובבתי מאחורי הרכב תוך כדי ירי, הטלית נתפסה לי בין הרגליים ונפלתי. אף כדור לא פגע”.

הוא המשיך ושחזר: “למחבל היה ככל הנראה מעצור. הוא שלף סכין והחל לדקור אותי. היה מאבק שלא אני נלחמתי, השם הטוב נלחם בעדי. לאחר שהסכין נתקע לי בגב, המחבל המשיך להכות אותי בראש עם הקת של האקדח. עצר לידנו ג’יפ צבאי במהלך המאבק מולו. החיילים רצו לעברנו כנראה בלי להבין מה קורה, והמחבל התחיל לברוח. צעקתי להם ‘מחבל, הוא ניסה לרצוח אותי'”.

אלימלך סיפר: “היו איתי שתי בנות באוטו, בהשגחה פרטית הם התחבאו והמחבל לא ראה אותם”.

כוחות ההצלה  פינו אותו ל’שערי צדק’ בירושלים כשהוא בהכרה. “אני בסדר, אחרי ניתוח שבו הוציאו את הסכין, פציעה ביד מהסכין, ופציעה בראש מהכת, ברוך השם הכול פצעים שטחיים. מחר משתחרר”.

המחבל נמלט לאחר שנורה על-ידי לוחמת שהייתה באזור.

בתום מצוד של כוחות צה”ל ושב”כ, הכוחות איתרו ועצרו אחר הצהרים את החשוד בביצוע הפיגוע.

בתחקור ראשוני, החשוד קושר עצמו לביצוע הפיגוע, והועבר להמשך חקירת שב״כ.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות