“שלום, אורי?”: כשח”כ מש”ס הפתיע את עיתונאי חדשות 12 שהותקף

אורי איזק, כתב שטחים וצבא של חדשות 12, הותקף בידי מפגינים כשסיקר את ההפגנה בשדה תימן • ואז, לאחר שחזר הביתה, קיבל שיחת טלפון שהפתיעה אותו
אבי כץ
כ"ה תמוז התשפ"ד / 31.07.2024 17:05

אורי איזק, כתב שטחים וצבא של חדשות 12, שהותקף בידי מפגינים בבסיס ‘שדה תימן’, סיפר היום (רביעי) בחשבון הטוויטר שלו על שיחת טלפון מפתיעה שקיבל מחבר כנסת מ ש”ס.

“ביום שני בערב חזרתי הביתה מהטרלול של שדה תימן, עייף, עצוב ומתוסכל. סביב עשר וחצי הטלפון צלצל, מספר שאני לא מכיר. התלבטתי רגע אחד אם לענות או להשיל מעליי כבר את היום הזה”.

הוא ציטט את השיחה: “שלום, אורי? מדבר ינון אזולאי מש”ס. רציתי לשאול מה שלומך אחרי היום הזה, איך אתה מרגיש ולהגיד לך שאני מחזק אותך”.

העיתונאי כתב: “זו היתה שיחה קצרה ותמציתית ואני מקווה שאני מדייק בפרטים. אבל הנה, כך מתנהג נציג ציבור, במקרה הזה מהקואליציה, נציג ציבור שאין לי מושג ירוק לגביו ושכנראה חלוק עליי במיליון נושאים עקרוניים.

“מעולם לא פגשתי את אזולאי או הכרתי את פעלו, מעולם לא דיברתי איתו בטלפון, מעולם לא סיקרתי אותו והוא גם ממש לא צריך ממני שום דבר. הוא פשוט ראה אותי, ואת החסד הזה אני זוכר לינון אזולאי”.

איזק, לוחם שלדג במילואים, סיפר בשידור לאחר שהותקף בצעקות ויריקות: “ריבונו של עולם, חמישה חודשים לחמתי בעזה, לי הם קוראים חמאס? נוח’בה?”

הוא הגיב בשידור על התקיפה: “חמישה חודשים הייתי ברצועת עזה, סיכנתי את החיים שלי, אף אחד לא יבוא ויגיד לי אם אני חמאס או לא חמאס, ציוני או לא”.

 

הוא הוסיף: “זו בושה וחרפה שאנשים מרשים לעצמם לבוא ולהגיד ללוחם מילואים, לא משנה אם זה אני או כל אחד אחר, לקרוא לו נוח’בה, חמאס, לדחוף אותו, להתנהג כלפיו באלימות”.

הוא תיאר את האירוע: “הגענו לשדר איפה שהתאספו המפגינים ושם התחילו פשוט לצעוק לעברנו שאנחנו חמאס, לדחוף את רוני מרדכי הצלם ואת איקו טבשי המקליט, גם אותי, לירוק, לשפוך מים, להעיף את המצלמות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות