כתבת המלחמות הבריטית הרתיחה צופים: ‘הנייה היה מנהיג מאד מתון’

אלכס קרופורד,, כתבת רשת סקיי ניוז הבריטית, עוררה סערה כשטענה כי הארכי-מחבל אסמאעיל הנייה "היה מאוד מתון" • רשתות הטלוויזיה הבריטיות - BBC וסקיי ניוז - סיקרו את החיסול, אך "שכחו" לספר שהוא היה ארכי-מחבל או לציין את אחריותו לפיגועים שבהם נרצחו חפים מפשע
חרדים 10
כ"ה תמוז התשפ"ד / 31.07.2024 16:28

כתבת המלחמות של רשת סקיי ניוז הבריטית, אלכס קרופורד – הידועה כעוינת את ישראל –  עוררה היום (רביעי) סערה כשסיקרה את חיסולו המהדהד של ראש הלשכה המדינית של חמאס אסמאעיל הנייה.

קרופורד אמרה כי הנייה היה דמות בכירה מאוד בחמאס והוסיפה כי היה “מאוד מתון”.

“הישראלים הוכיחו שהם יכולים לצוד את המנהיגים הללו איפה שהם לא יהיו”, אמרה. “הנייה נחשב למנהיג מתון מאוד בחמאס, הוא שרד התנקשויות שונות בעבר”.

גולש כתב בתגובה: “הגברת המסכנה איבדה תוך יממה שניים מהבוסים שלה – אני מבקש לכבד את הכאב שלה”.

גולש אחר תהה: “מי משלם לה משכורת?”

והיה מי שתקף בחריפות: “אתם לא תוהים איך זה קורה שכל פעם שיש תקיפה של חמאס או חיזבאללה היא מתייחסת לזה כאילו מדובר בתאונה וכל פעולה של ישראל היא פרובוקציה שמגבירה את המתח?”. הוא הוסיף: “ב-1945 אלכס הייתה מכנה את היטלר מתון”.

רשתות הטלוויזיה הבריטיות – BBC וסקיי ניוז – סיקרו כמו כל כלי התקשורת בעולם את החיסול של הנייה והקדישו לו חלק נכבד במהדורות החדשות, אך “שכחו” לספר לצופים כי הוא היה ארכי-מחבל או לציין את הקשר שלו לטרור ואת אחריותו לפיגועים שבהם נרצחו חפים מפשע.

טום טוגנדהאט, בכיר במפלגה השמרנית, ומי שיהיה ככל הנראה מנהיגה הבא של המפלגה, כתב בחשבון הטוויטר שלו: “מעטים רצחו יותר פלסטינים וישראלים מאשר מנהיג הטרור של חמאס איסמעיל הנייה. הוא הביא סבל ואומללות למיליונים. לא אתאבל עליו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות