שרי רוט: משטרת בן גביר? השר אמר להטיח זקנים במירון לריצפה?

ב'אזור מלחמה' בהגשת ספי עובדיה בערוץ 13 דנו, שוב, בפועלו של השר בן גביר - וניצב בדימוס טען: "קרה למשטרה משהו רע" • נתן זהבי: "אף אחד לא מעז לעשות משהו שלא ימצא חן בעיני השר" • שרי רוט: "המשטרה פועלת מעצמה, ועושה מה בא לה, בסוף זה השוטר שעומד בשטח"
חרדים 10
כ"ו תמוז התשפ"ד / 31.07.2024 22:31

ניצב בדימוס יאיר יצחקי, לשעבר מפקד מחוז ירושלים במשטרת ישראל, התראיין בתוכנית ‘אזור מלחמה’ בערוץ 13, בהגשת ספי עובדיה. הוא ביקר בחריפות את השר לבטחון פנים איתמר בן גביר.

נתן זהבי, חבר הפנאל,  טען: “מאחר ואין מפכ”ל, ומאחר שעומד להיות סבב מינויים של מפקדי מחוזות וסגנים וכו’, אף אחד לא מעז להרים ראש ולעשות משהו שלא ימצא חן בעיני השר הממונה. הם כולם מפחדים”.

נגה ניר נאמן תיקנה אותו. “הממנה” ויצחקי הסכים עם נתן. “אני רוצה להגיד לך שאחד עשרה ניצבים במשטרה פרשו ממשטרת ישראל בשנתיים האחרונות, אני לא רוצה להגיד שום דבר על הניצבים המכהנים, חלקם היו פקודיי, אבל קרה למשטרת ישראל משהו רע. היא הפכה למשטרה של בן גביר. היא הפכה למשטרה של! הימין. וזה מזכיר שלטונות ומקומות אפלים מאד.

“אני לא צריך במדינת ישראל משטרה שמשרתת את השלטון או ימין או שמאל, היא צריכה להיות משטרה שתתפקד כמו שאמר ידידי נועם (-תיבון) בשביעי לאוקטובר ‘היא צריכה להיות על קו המשווה’, היא צריכה לטפל בימין ובשמאל אותו הדבר. ומשהיא לא עושה את זה, ואין בהנהגה של מדינת ישראל וראש הממשלה מי שעוצר את זה, אנחנו מתדרדרים למטה ואני חושש מאד איפה תהיה מדינת ישראל אם המצב הזה ימשך”.

שרי רוט: ספי, אני לא קונה את זה כי אני לא חושבת שאמיר אוחנה בתקופתו כשר לבטחון פנים, אף אחד לא אמר למשטרה בתקופת הקורונה ‘תרביצי לילדות שאוכלות גלידה’ או לאנשים שמתפללים בבתי כנסת.

מתן חודורוב: לא היו הנחיות לאכוף את סגרי הקורונה? זה ניסיון כאילו לשחרר את השר הממונה מכל אחריות.

שרי: ואני לא חושבת שהשר אמר למשטרה במירון להרביץ לזקנים ולהטיח אותם לריצפה. המשטרה פועלת מעצמה, ועושה מה בא לה. לפי שכלו של השוטר שעומד בשטח.

ספי: מפקד המחוז רואה שפרצו לבסיס ומרביצים לחיילים… הוא לא חושב שצריך לשלוח שוטרים?

שרי: משהו שם במשטרה צריך רפורמה.

נתן זהבי: את יודעת איזה עבירה על החוק זה פריצה למחנה צבאי? יורים בפורצים!

שרי: אני יודעת, אבל גם לפרוץ לבית ראש ממשלה! ולהבעיר לפידים, גם זה לא בסדר! קרו פה בשנה וחצי האחרונות הרבה דברים!

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות