חיסול הנייה: נתניהו ביקש שישתקו, אך כמה שרים לא הצליחו להתאפק

חרדים 10
|
כ"ה תמוז התשפ"ד / 31.07.2024 07:48
לשכת ראש הממשלה הודיעה לשרים שלא להתבטא על החיסול של מנהיג חמאס, אבל עמיחי אליהו, שלמה קרעי ועמיחי שיקלי רצו לגרוף לייקים בטוויטר • היו גולשים שזעמו: “לא למדתם לסתום?”

ישראל לא לוקחת אחריות רשמית: לשכת ראש הממשלה הנחתה הבוקר (רביעי) את השרים שלא להתייחס לחיסולו של ראש הלשכה המדינית של חמאס, איסמעיל הנייה.

ראש המל”ל הנגבי שיגר הודעות אישיות לשרים: “ראש הממשלה מבקש להימנע מהתייחסות לנושא”.

אולם בעוד השרים הבכירים שומרים על שתיקה, היו שרים זוטרים שהגיבו: עמיחי אליהו, שלמה קרעי, ועמיחי שיקלי.

שר המורשת עמיחי אליהו פרסם הבוקר בחשבון הטוויטר שלו, התייחסות לחיסולו של הנייה, עם זאת, הוא לא ציין בפוסט כי ישראל היא האחראית לחיסול.

בפוסט שפרסם כתב: “אֶרְדּוֹף אוֹיְבַי וְאַשִּׂיגֵם וְלֹֽא־אָשׁוּב עַד־כַּלּוֹתָֽם – זו הדרך הנכונה לנקות את העולם מהזוהמה הזו. לא עוד הסכמי ‘שלום’/כניעה מדומיינים, לא עוד רחמים כלפי בני המוות הללו”.

לדבריו, “יד הברזל שתכה בהם, היא זו שתביא לשקט ומעט נחמה ותחזק את היכולת שלנו לחיות בשלום עם אותם שחפצים בשלום.  מותו של הנייה הופך את העולם למעט טוב יותר”.

שר התקשורת שלמה קרעי צייץ:

גם השר התפוצות, עמיחי שיקלי, צייץ סרטון של הנייה כשברקע נאמר “מוות לישראל”, וכתב באנגלית: “היזהר במה שאתה מבקש”.

היו גולשים, במיוחד מהשמאל, שלא אהבו את תגובות השרים.  אחת מהגולשות כתבה לעמיחי אליהו: “אתה אשכרה לא מסוגל לסתום את הפה שלך?”

וגולש נוסף כתב לשר קרעי: “לא קראת את הממו ממזכיר הממשלה? ככל שאין לך מושג מה קורה, אתה מקשקש יותר?”, ו”מה לא מובן בלסתום”.