בצומת העוקפים ליד קריית ארבע: בן 50 נפצע בינוני בפיגוע דקירה וירי

מחבל חמוש באקדח הגיע ברכבו לציר העוקפים ופתח בירי לעבר אזרח ישראלי שהיה במקום • לאחר מכן, יצא המחבל מרכבו ודקר אותו בידו ובראשו • לוחמי צה"ל פתחו במרדף אחר המחבל שנמלט מהמקום
חיים טוויל
כ"ה תמוז התשפ"ד / 31.07.2024 07:01

ישראלי כבן 50 נפצע הבוקר (רביעי) באורח בינוני בפיגוע בצומת העוקפים, בין קריית ארבע לבית ענון.

מתחקיר ראשוני עולה, כי מחבל ירה לעבר רכב ישראלי ולאחר מכן תקף את הנהג ודקר אותו בידו ובראשו. המחבל נמלט לאחר שנורה על ידי לוחמת שהיתה באזור.

כוחות ההצלה העניקו לפצוע טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים שערי צדק בירושלים כשהוא בהכרה עם פצעי דקירה בפלג גופו העליון.

מבית החולים נמסר: “ליחידת הטראומה במרכז הרפואי שערי צדק הובא פצוע הפיגוע בחברון. הפצוע במצב בינוני ויציב. לאחר הערכה ראשונית ובדיקות דימות העובר לחדר ניתוח”.

חובש מד”א אלי גרטנר והפאראמדיקים של מד”א יאירה ונגוש ונתנאל יאמין: “כשהגענו למקום ראינו רכב ישראלי ובסמוך גבר כבן 50 בהכרה, הוא סבל מפצעי דקירה בפלג גופו העליון, ושתי נערות שנסעו איתו ברכב, היו ללא פציעות. הענקנו לגבר טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותו לבית החולים כשהוא בהכרה מלאה ובמצב קשה”.

דובר צה”ל מסר, כי “מחבל חמוש באקדח הגיע ברכבו לציר העוקפים שבחטיבת יהודה ופתח בירי לעבר אזרח ישראלי שהיה במקום. לאחר מכן, יצא המחבל מרכבו ודקר את האזרח”.

עוד נמסר כי כוחות צה”ל העניקו לאזרח טיפול בשטח והוא פונה לקבלת טיפול רפואי בבית חולים על ידי מד”א.

הלוחמים פתחו במרדף אחר המחבל שנמלט מהמקום ובמקביל חוסמים צירים במרחב.

כלי הרכב שלו אותר כשבתוכו אקדח וסכין, אך המחבל עצמו טרם נתפס.

לפי הצלה יו”ש ללא גבולות, הישראלי  נתקע עם רכבו בין קרית ארבע לבית ענון. ברכב היו גם שתי נערות – בתו וטרמפיסטית. בזמן שהמתינו, הניח הנהג תפילין. מחבל הגיע ברכב וירה לעברו כ-6 כדורים ובעקבות מעצור באקדח, ירד עם סכין ותקף את הנהג.

כוח צבאי שהיה באזור לאבטח את הציר זיהה את הפיגוע. חיילת ירתה לעבר המחבל שנמלט – והם הגישו מיד טיפול רפואי לנהג. אליהם חברו כוחות רפואה של הצלה ללא גבולות מד”א. הנהג פונה במצב בינוני עד קשה בהכרה עם דקירה. הנערות לא נפגעו.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות