אשת הלוחם שנעצר בשדה תימן: “צריך לקבל צל”ש, לא תא מעצר”

הילה, אישתו של לוחם צה"ל שנעצר אתמול בשדה תימן, מגיבה על מעצרו ותוקפת את הפרקליטות הצבאית: "הפצ"רית וכל הפרקליטים לא היו עומדים דקה אחת במה שהוא וחבריו התמודדו איתו, הוא צריך לקבל צל"ש, ולא למצוא עצמו בתא מעצר"
חיים טוויל
כ"ד תמוז התשפ"ד / 30.07.2024 16:45

הילה, אישתו של אחד הלוחמים שנעצרו אתמול (שני) בבסיס שדה תימן בחשד לפגיעה במחבל נוח’בה – מגיבה לראשונה למעצרו.

בסרטון שפרסמה היא תוקפת את התנהלות הפרקליטות הצבאית: “בעלי יצא ב-7.10 להגן על כולנו, עזב את הבית, המשפחה, העבודה, עצר את החיים. בעלי הוא בן שכול, אביו נרצח בפיגוע לפני 22 שנה.

“בעלי יצא למילואים מתוך תחושת שליחות עצומה ואהבת הארץ, יצא להגן על כולנו, עכשיו אנחנו מרגישים כאחרוני העבריינים, מתייחסים אלינו כאילו אנחנו הפושעים. הפצ”רית וכל הפרקליטים לא היו עומדים דקה אחת במה שהוא וחבריו התמודדו איתו. בעלי עשה את תפקידו על הצד הטוב ביותר, בתנאים קשים, במציאות קשה, עם הרוצחים והאנסים, המחבלים הכי אכזריים בתולדות המדינה.

“בעלי עשה את תפקידו במקצועיות, במסירות נפש, הוא פטריוט ישראל שצריך לקבל צל”ש ולא למצוא עצמו בתא מעצר”.

את הלוחמים מייצגים עורכי הדין עדי קידר ונתי רום מארגון חוננו.

עו”ד נתי רום: “אנו מקווים כי הפרקליטות תתעשת ותרד מהעץ אליו טיפסה. חומר הראיות הוא דל מאוד, החשודים מכחישים מכל וכל את טענות נגדם. זהו מקרה עצוב בו לוחמים שמחרפים נפשם חודשים ארוכים, תוך סבל גדול של משפחיותיהם בתפקיד שאף אחד לא יעשה במקומם, לא מצ”ח ולא הפרקליטות שלא היו מחזיקים מעמד בתפקיד אפילו יום אחד ובוודאי לא שבוע.

“הלוחמים נקראו לסייע באירוע והותקפו. אנו מקווים כי חפותם תתברר בהקדם והם ישוחררו ושתמצא הדרך לנקות את הכתם אליהם ועל מדינת ישראל, שיהיה מי שישלם על הטעויות האלה.

“היום שמעו הודאה כי המעצר של הלוחמים כאשר חוקרי מצ”ח רעולי פנים היה טעות, אנו שומעים כי נעשות פעולות יזומות בהן מתקשרים למחבלי נוח’בה ששוחרו לעזה לשאול אותם אם יש להם תלונות כלפי הלוחמים ששמרו עליהם. הדבר הזה הוא הזיה, הקונספציה לא נגמרה וחשוב לתקן את הדבר הזה בהקדם כי אנחנו במלחמת קיום”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות