ישראלי נרצח מפגיעה ישירה של רקטה בחצר בית בקיבוץ הגושרים

במטח כבד ששיגר חיזבאללה מלבנון: אזרח בשנות ה-30 לחייו נרצח, לאחר שרקטת חיזבאללה התפוצצה בחצר בית בקיבוץ הגושרים שבגליל העליון
חיים טוויל
כ"ד תמוז התשפ"ד / 30.07.2024 15:31

אזרח בשנות ה-30 לחייו נרצח אחר הצהריים (שלישי) מפגיעת רסיסים, כתוצאה מפגיעת רקטה בחצר בית בקיבוץ הגושרים במטח של עשרות רקטות לאזור.

מותו נקבע בשטח.

43 ישראלים נהרגו מאש חיזבאללה בצפון מתחילת המלחמה.

הפראמדיקית יובל לוי וחובשי מד”א נועם וולף ונדב אורן סיפרו: “מיד לאחר האזעקות קיבלנו דיווח על פצוע ויצאנו למקום. מדובר באירוע קשה מאוד הגענו לזירה וראינו על השביל גבר כבן 30 עם פצעי רסיסים בפלג גופו העליון. הוא היה מחוסר הכרה ומיד התחלנו להעניק לו טיפול רפואי ולבצע פעולות החייאה שבסופן נאלצנו לקבוע את מותו”.

רשף נוריאל, חובש איחוד הצלה: “ביצעתי פעולות החייאה יחד עם צוות ניידת טיפול נמרץ על גבר כבן 30 שלדברי עוברי אורח נפגע מרסיס רקטה במרחב הגושרים. למרבה הצער בתום מאמצי ההחייאה הממושכים נקבע מותו”.

המשטרה פרסמה הודעה בה נכתב: “המשטרה מטפלת כעת במספר זירות נפילה של פריטי אמל”ח באצבע הגליל.

“מדיווח ראשוני עולה כי באחת מזירות הנפילה נפגע אדם בשנות ה-30 לחייו במצב אנוש. שוטרים וחבלני המשטרה של המחוז הצפוני מבודדים כעת את זירת הנפילה וסורקים אחר שרידים נוספים, לשם הסרת סיכון נוסף לציבור”.

דובר צה”ל מסר: מטוסי קרב תקפו מוקדם יותר היום תשתית טרור של ארגון הטרור חיזבאללה במרחב ג’בשית שבדרום לבנון.

בהמשך להתרעות שהופעלו במרחב הגליל העליון – זוהו כעשרה שיגורים שחצו משטח לבנון, מרבית השיגורים יורטו. זוהתה נפילה במרחב הגושרים ודווח על אזרח שנפגע.

כוחות צה”ל תוקפים כעת בארטילריה את מקורות הירי.

6 צוותי כיבוי מתחנת גליל-גולן בפיקודו של רב-רשף רועי פיניש פועלים בשלושה מוקדי שריפות בשטחים פתוחים במרחב בית הלל, הגושרים ועמיר, שפרצו בעקבות הירי מלבנון ויורטו מעל שמי הגליל.

לוחמי-האש יחד עם רשות הטבע והגנים וכיתות הכוננות במאמץ לבלום את התפשטות השריפות כשכל העת נשמעות התראות ירי במרחב.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות