עמית סגל למואב ורדי: נרמלת את אלימות השמאל, מה חשבת שיקרה?

הפרשן הפוליטי הבכיר של חדשות 12 טען לצביעות ביחס להפגנות מימין ומשמאל מציד פרשן 'כאן חדשות' מואב ורדי. "אתה לא חש אפילו טיפה אחריות על נרמול האלימות הזו והפרת החוק?"
אבי כץ
כ"ד תמוז התשפ"ד / 30.07.2024 09:31

עמית סגל, הפרשן הפוליטי הבכיר של חדשות 12, מתח ביקורת חריפה על פרשן ‘כאן חדשות’ מואב ורדי, וטען לצביעות מצידו.

ורדי כתב ברשת הטוויטר: “מה שקורה בבית ליד זה מאותה משפחה של אירועי הקפיטול בארה”ב. בשלב הזה ב-6 בינואר, לאחר שניסה להימנע מכך בכל דרך, יצא הנשיא טראמפ למצלמות וקרא למתפרעים שפרצו לקפיטול, לחדול ולצאת החוצה.

“ראש הממשלה נתניהו הוציא בינתיים הודעת גינוי לקונית אחת ב-17 אחה”צ לאירועים בשדה תימן. לא בקולו או מול מצלמה. ההודעה גם לא מופיעה בחשבונות של נתניהו ברשתות החברתיות. עד כה נתניהו לא אמר מילה על הפריצה לבסיס בבית ליד”.

סגל כתב לו בתגובה בטוויטר: “מואב ידידי, אתה לא חש אפילו טיפה אחריות על נרמול האלימות הזו והפרת החוק? לפני שלושה חודשים אחרי ערב אלים, רווי הסתה והשלכת לפיד בוער על שוטר יצאת מגדרך ברדיו הממלכתי לנרמל את הקפיטול של הצד השני. מה חשבת שיקרה?”

הפרשן הפוליטי הזכיר לורדי כי ב-3 באפריל התייחס בטוויטר לדברים קשים שאמר ורדי, שהגן על מפגיני השמאל שהפרו את החוק.

סגל כתב אז: “עכשיו בכאן ב’ כתב בכיר במאמצי על לנרמל אלימות שכללה השלכת לפיד על שוטר וזריקת גדר על שוטר אחר. ‘השאלה אם אתה מגדיר אלימות כפסיבית או אקטיבית’. ‘גם המשטרה השתמשה במכת”זית’. ‘לא הייתה שום סכנה למשפחת נתניהו’. קריאות ‘ביבי בוגד’ ו’בדם ואש נגרש את הרודן’ זה ‘ללחך את הנורמטיביות'”.

סגל ציין כי הטענה של ורדי הייתה שללא אותן קריאות, כביכול, לא היו מתייחסים ברצינות למפגינים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות