הוט? סלקום? פרטנר אינטרנט? השווינו בשבילכם

כל צרכן צריך לדעת ששוק האינטרנט הוא תחרותי מאוד, ועל כן זה בדיוק המקום להשוות ולחסוך • אז איזו חברה תספק לכם את האינטרנט המשתלם ביותר? סלקום? הוט? פרטנר אינטרנט? חברה מתחרה אחרת?
תוכן שיווקי
כ"ג תמוז התשפ"ד / 29.07.2024 11:48

דומה והכל נהיה יקר יותר: החשמל, הדלק, ועכשיו גם המים. יוקר המחיה מכה בכל, וכל אחד מאיתנו מרגיש זאת היטב בכיסו. במיוחד בימים כאלה, כאשר לצרכן יש את האפשרות, חשוב שהוא יערוך סקרי שוק מקיפים לפני שהוא מבצע כל סוג של רכישה, בין אם מדובר במרכול בו הוא קונה, חנות הבגדים, או אפילו ספקית האינטרנט שלו.

חשוב שכל צרכן ידע ששוק האינטרנט (לעומת סקטורים רבים אחרים בכלכלה הישראלית) הוא תחרותי מאוד, ועל כן זה בדיוק המקום להשוות ולחסוך. אז איזו חברה תספק לכם את האינטרנט המשתלם ביותר? סלקום? הוט? פרטנר אינטרנט? חברה מתחרה אחרת?

אין הרבה משתנים שצריך לקחת בחשבון כאשר רוצים לבחור ספקית אינטרנט. אך למרבה הצער, רוב המידע הנמצא ברשת לגבי ספקיות האינטרנט השונות הוא לא מספק במקרה הטוב, ומבלבל במקרה הרע. האם יש כאן יד מכוונת המנסה לבלבל את הצרכנים? כך או אחרת, כתבה זו באה לעשות לכם סדר בין ההצעות של החברות השונות – סלקום, הוט, פרטנר אינטרנט, ועוד רבות וטובות, ותסייע לכם להחליט באופן יותר מושכל כאשר תבחרו לפתוח את הארנק.

קטנות אבל אמיצות

על פי רוב, לציבור יש נטייה לחלק את ספקיות האינטרנט על פי גודלן: החברות הגדולות והמוכרות, והמתחרות הקטנות שלהן. יש הגיון בחלוקה זו, ולכן נשתמש בה גם כאן.

חברת 019 מובייל מציע לקהל לקוחותיה חבילת 100 מגה וחבילת 200 מגה, כששתיהן עולות 82 ש”ח לחודש. בשתי החבילות, המחיר בשלושת החודשים הראשונים הוא 59 ש”ח לחודש. שימו לב כי בחבילת ה-100 מגה, הנתב הוא בעלות נוספת של 4 ש”ח לחודש, ואילו בחבילת ה-200 מגה, הנתב עולה 25 ש”ח בחודש. חשוב לציין כי האינטרנט של 019 מובייל עובד רק על תשתית קיימת של בזק.

חברת גילת טלקום, המנסה להפוך לשם דבר בשוק האינטרנט הישראלי, מציעה גם היא מספר חבילות מעניינות, כשהמעניינת מכולן היא חבילת 300 מגה סיבים אופטיים הכוללת נתב במחיר 89 ש”ח לחודש. בחבילה זו, מהירות ההורדה היא של עד 300 מגה, ומהירות ההעלאה היא של עד 30 מגה. כאמור, הנתב (או מתאם ללא סיב) הם לא עלות למשך שנה. שימו לב כי נתב מתקדם ומגדיל טווח הם ללא תוספת תשלום למשך חודשיים, וכי החודש הראשון בחבילה יעלה לכם 69 ש”ח.

גם חברת אקספון מציעה מספר חבילות מסקרנות, שנתמקד באחת מהן, שעולה 99 ש”ח לחודש. מדובר בחבילת אינטנט סיבים אופטיים 300 מגה, עם מהירות הורדה של עד 300 מגה ומהירות העלאה של עד 30 מגה. המחיר של החבילה הוא קבוע לשנה אחת, והנתב מגיע בתוספת תשלום. שימו לב כי MESH, מגדיל הטווח של אקספון, הוא ללא עלות בחודשיים הראשונים.

גם פרטנר אינטרנט ביתי, הוט וסלקום לא נותרות מאחור

החברות הגדולות בשוק גם לא נותרות מאחור, עם עסקאות מסקרנות במיוחד המתאימות לכל כיס.

חברת סלקום מציעה לכם אינטרנט 300 מגה פייבר במחיר 89 ש”ח לחודש עם מהירות הורדה של עד 300 מגה ומהירות העלאה של עד 100 מגה. הנתב עולה עוד 25 ש”ח בחודש, ושלושת החודשים הראשונים בחבילה יעלו לכם 59 ש”ח בחודש.

חברת הוט מציעה חבילת WIFIBER של 300 מגה במחיר 119.9 ש”ח חודש. בחבילה זו, מהירות ההורדה היא של עד 300 מגה ומהירות ההעלאה היא של עד 100 מגה. נתב ומגדיל טווח יעלו לכם 40 ש”ח נוספים בחודש. שימו לב כי שלושת החודשים הראשונים בחבילה יעלו לכם 49.9 ש”ח בחודש בלבד.

חברת פרטנר מספקת לכם מגוון חבילות ביתיות במחירים שווים לכל נפש, כשהבולטת מביניהן היא חבילת ה-300 מגה פייבר שלה, שעולה – שימו לב – 90 ש”ח בחודש. בחבילה זו, מהירות ההורדה היא של עד 300 מגה, ומהירות ההעלאה היא של עד 30 מגה. הנתב עולה 25 ש”ח נוספים, והמחיר עבור החודשיים הראשונים בחבילה הוא 69 ש”ח לחודש. שימו לב כי בבניינים עם מעל 4 דירות, ההתקנה של פרטנר אינטרנט ביתי היא ללא עלות.

גם השירות חשוב

הברירות הן רבות, ואכן לא קל לבחור. חשוב לזכור כי בנוסף למחיר, יש לקחת בחשבון גם נתונים שנוטים לחמוק מהעין, דוגמת איכות השירות, שאין עוררין על כך שהוא הכרחי עבור כל לקוח. האם אתם מנסים לקצץ בהוצאות, ושוקלים אם לבחור את הוט? סלקום? גילת טלקום? אולי את פרטנר אינטרנט ביתי? קודם כל שאלו את קרוביכם שכבר יש להם אינטרנט בבית האם הם מרוצים מספקית האינטרנט שלהם. גם בעידן האינטרנט, אין חלופה טובה יותר לחוות דעת מאדם מוכר שאתם סומכים עליו.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות